Administrator
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Beauttech gözəllik salonları şəbəkəsi
- Vakansiyalar Administrator
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:
Müştəriləri qarşılanmaq və onların suallarını cavablandırmaq;
Telefon zənglərini idarə etmək və müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
Müştəri bazasını yeniləmək və məlumatların düzgünlüyünü təmin etmək;
Salonun gündəlik əməliyyatlarını idarə etmək və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
Rezervasiyaları qəbul etmək və təqvim cədvəlini idarə etmək;
İşçilərin iş qrafikini hazırlamaq və koordinasiya etmək;
Salonun təmizliyini və nizamını təmin etmək;
Müştərilərə satış və xidmətlər haqqında məlumat vermək və əlavə satışları təmin etmək.
Tələblər:
Müvafiq sahədə minimum 1-2 il iş təcrübəsi;
Yüksək kommunikasiya və müştərilərlə işləmə bacarığı;
Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq , İngilis dili yaxşı;
Kompüter bilikləri və ofis proqramlarından istifadə bacarığı;
Komanda ilə işləmək və müstəqil qərarlar qəbul etmək bacarığı;
Stressə davamlılıq və problemləri tez həll etmək bacarığı;
Yaş həddi 25-35 və yalnız xanımlar namizəd.
Təklif etdiyimiz:
Rəqabətə davamlı əmək haqqı
Rahat iş mühiti və peşəkar komanda
Təlim və inkişaf imkanları
Sosial təminatlar və əlavə bonuslar
İş saatı: 10:00-dan - 19:00-dək
Maaş: 600-900 AZN (bacarıq və təcrübədən asılı olaraq) yüksəlmək ehtimalı ilə və bonuslardan gəlir.
Əlavə bonus: ödənişsiz gözəllik xidmətlərindən faydalanmaq.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu hissəsində "Administrator" qeyd etməyi unutmayın.
Müştəriləri qarşılanmaq və onların suallarını cavablandırmaq;
Telefon zənglərini idarə etmək və müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
Müştəri bazasını yeniləmək və məlumatların düzgünlüyünü təmin etmək;
Salonun gündəlik əməliyyatlarını idarə etmək və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
Rezervasiyaları qəbul etmək və təqvim cədvəlini idarə etmək;
İşçilərin iş qrafikini hazırlamaq və koordinasiya etmək;
Salonun təmizliyini və nizamını təmin etmək;
Müştərilərə satış və xidmətlər haqqında məlumat vermək və əlavə satışları təmin etmək.
Tələblər:
Müvafiq sahədə minimum 1-2 il iş təcrübəsi;
Yüksək kommunikasiya və müştərilərlə işləmə bacarığı;
Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq , İngilis dili yaxşı;
Kompüter bilikləri və ofis proqramlarından istifadə bacarığı;
Komanda ilə işləmək və müstəqil qərarlar qəbul etmək bacarığı;
Stressə davamlılıq və problemləri tez həll etmək bacarığı;
Yaş həddi 25-35 və yalnız xanımlar namizəd.
Təklif etdiyimiz:
Rəqabətə davamlı əmək haqqı
Rahat iş mühiti və peşəkar komanda
Təlim və inkişaf imkanları
Sosial təminatlar və əlavə bonuslar
İş saatı: 10:00-dan - 19:00-dək
Maaş: 600-900 AZN (bacarıq və təcrübədən asılı olaraq) yüksəlmək ehtimalı ilə və bonuslardan gəlir.
Əlavə bonus: ödənişsiz gözəllik xidmətlərindən faydalanmaq.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu hissəsində "Administrator" qeyd etməyi unutmayın.
- Elan nömrəsi: 5290818
- Baxış sayı: 267
- Yenilənmə tarixi: 1 ay əvvəl
Bənzər elanlar

550₼
Qabyuyan
Bakı, 27-01-2025

600₼
Xadimə (Ev və ofis üçün)
Bakı, 23-01-2025

₼
Kiçik aşpaz köməkçisi (Commis)
Bakı, 11-02-2025

₼
Hostess
Şamaxı, 12-02-2025

₼
Официант (парень)
Bakı, 19-02-2025

₼
Briqada üzvü (KFC Qala)
Bakı, 12-03-2025

40₼
Aşpaz işi axtarıram
Bakı, 10-01-2025

1000₼
Restoran Operation meneceri (Fast Food)
Bakı, 21-01-2025

₼
Təcrübə proqramı
Bakı, 07-03-2025

1900₼
Şef Aşpaz
Bakı, 04-03-2025