Əməliyyatlar şöbəsinin müdiri
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Grandmart
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Əsas öhdəliklər:
Təşkilati, professionalizm və heyət nöqteyi nəzərindən ona tabe olan sahənin idarə edilməsi və monitorinqinin (işə nəzarət edilməsi və nəticələrin təhlili) aparılması;
Şöbəyə rəhbərlik edir və səlahiyyətləri çərçivəsində şöbə əməkdaşlarına müvafiq tapşırıqlar verir;
Həvalə olunmuş vəzifə üzrə funksiyaların düzgün və vaxtlı-vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
Səlahiyyəti daxilində müvafiq qərarların qəbul edilməsi;
iş vaxtının uçotu, məzuniyyət və ezamiyyət qrafikinin tərtibatı və icrasının izlənilməsi;
İşçilərin gündəlik davamiyyətinə nəzarəti həyata keçirmək
Əmək haqqı hesab cədvəllərinin hazırlanması;
İşçilərlə bağlı müvafiq məlumatların və hesabatların hazırlanması
İşçilərin barmaq izinin qeydiyyatı ilə əlaqədar müvafiq hesabatların hazırlanması
Əsas tələblər:
İnsan Resusrlarının İdarəedilməsi sahəsi üzrə ali təhsil;
Minimum 3 illik iş təcrübəsi;
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini yüksək səviyyədə bilməli;
Yüksək ünsiyyət, qarşılıqlı əlaqə və problemləri həll etmək bacarığı;
Analiz etmə və operativ işləmə bacarığına malik olmalı
MS Office (Outlook, MS Word, Excel) proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilləri arzuolunandır
İş şəraiti:
İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək
İstirahət: Həftənin 2 günü (şənbə və bazar)
İş yeri: Baş ofis Bakıxanov qəsəbəsi
Nahar şirkət tərəfindən verilir
Əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir
Təşkilati, professionalizm və heyət nöqteyi nəzərindən ona tabe olan sahənin idarə edilməsi və monitorinqinin (işə nəzarət edilməsi və nəticələrin təhlili) aparılması;
Şöbəyə rəhbərlik edir və səlahiyyətləri çərçivəsində şöbə əməkdaşlarına müvafiq tapşırıqlar verir;
Həvalə olunmuş vəzifə üzrə funksiyaların düzgün və vaxtlı-vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
Səlahiyyəti daxilində müvafiq qərarların qəbul edilməsi;
iş vaxtının uçotu, məzuniyyət və ezamiyyət qrafikinin tərtibatı və icrasının izlənilməsi;
İşçilərin gündəlik davamiyyətinə nəzarəti həyata keçirmək
Əmək haqqı hesab cədvəllərinin hazırlanması;
İşçilərlə bağlı müvafiq məlumatların və hesabatların hazırlanması
İşçilərin barmaq izinin qeydiyyatı ilə əlaqədar müvafiq hesabatların hazırlanması
Əsas tələblər:
İnsan Resusrlarının İdarəedilməsi sahəsi üzrə ali təhsil;
Minimum 3 illik iş təcrübəsi;
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini yüksək səviyyədə bilməli;
Yüksək ünsiyyət, qarşılıqlı əlaqə və problemləri həll etmək bacarığı;
Analiz etmə və operativ işləmə bacarığına malik olmalı
MS Office (Outlook, MS Word, Excel) proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dilləri arzuolunandır
İş şəraiti:
İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək
İstirahət: Həftənin 2 günü (şənbə və bazar)
İş yeri: Baş ofis Bakıxanov qəsəbəsi
Nahar şirkət tərəfindən verilir
Əmək haqqı: müsahibə əsasında təyin ediləcəkdir
- Elan nömrəsi: 5500807
- Baxış sayı: 50
- Yenilənmə tarixi: 1 ay əvvəl
Bənzər elanlar
₼
HR asisstent
Bakı, 09-12-2024
₼
İnsan Resursları üzrə mütəxəssis
Bakı, 28-10-2024
₼
İnsan resursları üzrə mütəxəssis
Bakı, 04-12-2024
₼
HR Business Partner
Sumqayıt, 04-11-2024
₼
İnsan Resursları meneceri
Bakı, 26-10-2024
₼
İnsan Resursları ERP üzrə mütəxəssis
Bakı, 26-10-2024
₼
HR Specialist
Bakı, 15-11-2024
500₼
İnsan Resursları üzrə kiçik mütəxəssis
Bakı, 25-10-2024
₼
İnsan Resursları üzrə Biznes tərəfdaş (Mingəçevir)
Mingəçevir, 18-12-2024
₼
İşə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis
Bakı, 17-12-2024