Bridge Plaza Şöbəsinin Baş Müştəri Meneceri
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət PASHA Bank
- Vakansiyalar Müştəri menecer
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Təsvir:
Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi;
Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması;
Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması;
Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi;
Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq;
Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi;
Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi;
Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həftəlik/aylıq hesabat verilməsi;
Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq);
Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi;
Bankın daxili prosedur və qaydalarını, strategiyasını, kredit siyasətini öyrənmək və onlara müvafiq fəaliyyət göstərilməsi.
Tələblər:
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə;
Tələb olunan iş təcrübəsi: 2-4 il;
Xarici dillər: İngilis, Rus;
Kompüter bilikləri: Microsoft Office;
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları.
Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi;
Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması;
Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması;
Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi;
Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq;
Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi;
Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi;
Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həftəlik/aylıq hesabat verilməsi;
Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq);
Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi;
Bankın daxili prosedur və qaydalarını, strategiyasını, kredit siyasətini öyrənmək və onlara müvafiq fəaliyyət göstərilməsi.
Tələblər:
Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə;
Tələb olunan iş təcrübəsi: 2-4 il;
Xarici dillər: İngilis, Rus;
Kompüter bilikləri: Microsoft Office;
Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları.
- Elan nömrəsi: 2440965
- Baxış sayı: 4
- Yenilənmə tarixi: 1 gün əvvəl
Bənzər elanlar
600₼
Receptionist (male candidates)
Bakı, 03-11-2024
600₼
Mühasib-operator
Bakı, 19-11-2024
₼
Mühafizə və rejim şöbəsinə mütəxəssis
Bakı, 19-11-2024
₼
Reservation Agent/Rezervasiya üzrə Nümayəndə
Bakı, 19-11-2024
450₼
Xadimə
Bakı, 26-10-2024
₼
Office assistant
Bakı, 19-11-2024
400₼
Ofis Meneceri
Bakı, 26-10-2024
600₼
Gömrük işləri üzrə operator
Bakı, 29-10-2024
₼
Project Director
Bakı, 11-11-2024
₼
Təchizat üzrə mütəxəssis
Bakı, 05-11-2024