Büdcə və Xərclərə Nəzarət Şöbəsinin Rəhbəri
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Access Bank
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Təsvir
Əməliyyat xərclərinə nəzarət;
Bank ödənişlərinin büdcəyə əsasən təsdiqi;
Кiçik tender komitəsində və qərarların qəbul edilməsində iştirak;
Biznes kartlarında olan əməliyyatlara nəzarət;
Tranzit hesablarda olan əməliyyatlara nəzarət;
Xərclərin və məhsulların təhlil edilməsi və optimizasiyası üzrə təkliflərin hazırlanması;
Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması;
Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
BR sorğuları əsasında digər şöbələr üçün SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
Hesabatlıq işinin optimizasiyasi və təkmilləşdirilməsi;
Tabeçiliyində olan əməkdaşların işinin planlaşdırılması və koordinasiya edilməsi;
Bankın Mühasibat Departamenti, eləcə də bankın digər şöbə və bölmələri ilə müsbət və səmərəli əməkdaşlığın təmin edilməsi;
Departament Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş müvafiq vəzifələrin yerinə yetirilməsi.
Tələblər
Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
Büdcə və maliyyə idarəçiliyi sahəsində ən azı 3-5 il iş təcrübəsi (bank təcrübəsi mütləqdir);
İdarəetmə və rəhbərlik təcrübəsi, xüsusən büdcə və xərclərin nəzarətinə dair;
Büdcə hazırlığı, xərclərin təhlili və maliyyə planlaması üzrə dərindən biliklər;
Müvafiq qanunvericilik və normativ aktlar haqqında məlumat;
Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili;
Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;
Analitik düşüncə və problemlərin həlli bacarığı;
Rəhbərlik və komanda idarəetmə bacarıqları.
Vakansiya haqqında
Son tarix mart 3, 2025
Vakansiya növü Tam ştat
Əməliyyat xərclərinə nəzarət;
Bank ödənişlərinin büdcəyə əsasən təsdiqi;
Кiçik tender komitəsində və qərarların qəbul edilməsində iştirak;
Biznes kartlarında olan əməliyyatlara nəzarət;
Tranzit hesablarda olan əməliyyatlara nəzarət;
Xərclərin və məhsulların təhlil edilməsi və optimizasiyası üzrə təkliflərin hazırlanması;
Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması;
Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
BR sorğuları əsasında digər şöbələr üçün SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
Hesabatlıq işinin optimizasiyasi və təkmilləşdirilməsi;
Tabeçiliyində olan əməkdaşların işinin planlaşdırılması və koordinasiya edilməsi;
Bankın Mühasibat Departamenti, eləcə də bankın digər şöbə və bölmələri ilə müsbət və səmərəli əməkdaşlığın təmin edilməsi;
Departament Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş müvafiq vəzifələrin yerinə yetirilməsi.
Tələblər
Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
Büdcə və maliyyə idarəçiliyi sahəsində ən azı 3-5 il iş təcrübəsi (bank təcrübəsi mütləqdir);
İdarəetmə və rəhbərlik təcrübəsi, xüsusən büdcə və xərclərin nəzarətinə dair;
Büdcə hazırlığı, xərclərin təhlili və maliyyə planlaması üzrə dərindən biliklər;
Müvafiq qanunvericilik və normativ aktlar haqqında məlumat;
Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili;
Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;
Analitik düşüncə və problemlərin həlli bacarığı;
Rəhbərlik və komanda idarəetmə bacarıqları.
Vakansiya haqqında
Son tarix mart 3, 2025
Vakansiya növü Tam ştat
- Elan nömrəsi: 2390433
- Baxış sayı: 91
- Yenilənmə tarixi: 1 ay əvvəl
Bənzər elanlar

₼
Risklərin idarə edilməsi departamentinin Direktoru
Bakı, 21-02-2025

₼
Mühasib
Bakı, 12-02-2025

₼
Kassir-əməliyyatçı (Bakı filialı)
Bakı, 27-01-2025

₼
Auditor
Bakı, 24-01-2025

₼
Mühasib
Bakı, 03-03-2025

₼
Mühasib
Bakı, 23-01-2025

₼
Maliyyə Biznes Tərəfaşlıq üzrə Analitik
Bakı, 11-03-2025

₼
Mühasib / Operator
Bakı, 16-12-2024

₼
Aparıcı Mühasib
Bakı, 03-03-2025

₼
Mühasibatlıq üzrə təlimçi
Bakı, 08-02-2025