Daxili Auditor
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Kartaş LTD (Mr.Fix)
- Maliyyə vakansiyalar Audit
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Daxili auditlə bağlı illik strategiyaların hazırlanması;
İllik daxili audit planının hazırlanması;
Periodik auditlərin koordinasiya edilməsi;
Audit planları və proqramları əsasında daxili audit yoxlamalarının aparılmasının təmin edilməsi;
Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlilinin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
Nəzarət sistemlərinin effektivliyi və uyğunluğunun yoxlanılması və qiymətləndirilməsinin təmin edilməsi;
Qayda və prosedurların həyata keçirilməsinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
Audit nəticəsində müəyyən edilmiş uyğunsuzluqlar haqqında audit hesabatlarının hazırlanması və Audit Komitəsinə və üst rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Audit nəticələri, verilmiş tövsiyələr və onların icra müddətlərinin müəyyən edilməsi icrasına nəzarətin təmin edilməsi.
Vakansiyanın tələbləri:
Ali hüquq və ya iqitsadi təhsil;
Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;
İngilis dili biliyi yaxşı səviyyədə;
MS Office proqramları yaxşı səviyyədə;
Audit və ya Maliyyə sahəsində sertifikatlarının olması arzuolunandır.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
Liderlik bacarığı;
Konfliktlərin idarə edilməsi bacarığı;
Analitik düşüncə tərzi və məsələlərin həllinə sistemli yanaşma bacarığı;
Səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması;
Diqqətli olmaq baçarığı.
İş qrafiki: Part-time (Yarımştat).
İş yeri ünvanı: Xətai Plaza
Müraciət etmək üçün CV-nizi qeyd edilmiş email adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Daxili auditlə bağlı illik strategiyaların hazırlanması;
İllik daxili audit planının hazırlanması;
Periodik auditlərin koordinasiya edilməsi;
Audit planları və proqramları əsasında daxili audit yoxlamalarının aparılmasının təmin edilməsi;
Şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlilinin həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
Nəzarət sistemlərinin effektivliyi və uyğunluğunun yoxlanılması və qiymətləndirilməsinin təmin edilməsi;
Qayda və prosedurların həyata keçirilməsinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
Audit nəticəsində müəyyən edilmiş uyğunsuzluqlar haqqında audit hesabatlarının hazırlanması və Audit Komitəsinə və üst rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Audit nəticələri, verilmiş tövsiyələr və onların icra müddətlərinin müəyyən edilməsi icrasına nəzarətin təmin edilməsi.
Vakansiyanın tələbləri:
Ali hüquq və ya iqitsadi təhsil;
Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;
İngilis dili biliyi yaxşı səviyyədə;
MS Office proqramları yaxşı səviyyədə;
Audit və ya Maliyyə sahəsində sertifikatlarının olması arzuolunandır.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
Liderlik bacarığı;
Konfliktlərin idarə edilməsi bacarığı;
Analitik düşüncə tərzi və məsələlərin həllinə sistemli yanaşma bacarığı;
Səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması;
Diqqətli olmaq baçarığı.
İş qrafiki: Part-time (Yarımştat).
İş yeri ünvanı: Xətai Plaza
Müraciət etmək üçün CV-nizi qeyd edilmiş email adresinə vakansiyanın adını qeyd etməklə göndərməyinizi xahiş edirik.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
- Elan nömrəsi: 4790503
- Baxış sayı: 20
- Yenilənmə tarixi: 2 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
₼
Daxili auditor
Bakı, 06-11-2024
₼
1C sistemi üzrə inzibatçı
Bakı, 19-11-2024
₼
Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis (Bank üzrə)
Bakı, 20-11-2024
₼
Problemli kreditlərin həlli üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis
Bakı, 20-11-2024
₼
Pərakəndə kredit məhsulları şöbəsinin aparıcı eksperti
Bakı, 15-11-2024
₼
Mühasib-operator
Bakı, 11-11-2024
₼
Mühasib
Bakı, 19-11-2024
1800₼
Baş mühasib
Bakı, 19-11-2024
₼
Baş mühasib
Bakı, 19-11-2024
1500₼
Maliyyə analitiki
Bakı, 06-11-2024