İnzibati işlər üzrə mütəxəssis
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət BOKT AzKredit ASC
- Vakansiyalar Digər
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Əsas vəzifə və öhdəlikləri:
Şöbə müdiri tərəfindən verilən tapşırıqların icra edilməsi;
Regional işçilərdən hesabatların yığılaraq Şöbə müdirinə təqdim edilməsi;
Bank işinə dair hesabatların, standart rəsmi sənədlərin, poçt göndərişlərinin, maliyyə məlumatlarının işlənməsi, hazırlanması;
Təşkilat tərəfindən verilən iddia və digər ərizələrin, iddialar üzrə etirazların, mülahizələrin, çıxarılmış məhkəmə qərarları üzrə şikayətlərin tərtib edilməsi;
Daxil olan sənədlərin şöbə işçilərinə göndərilməsi və ümümi kargüzarlıq işinin təşkili
Namizədlər ixtisaslaşma, bilik və texniki qabiliyyətlər baxımından aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:
Ali təhsil
Azərbaycan dilində yazılı və şifahi olaraq sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Kompüterdə (Outlook, MS Word, Excel) yüksək səviyyədə işləmək;
Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri;
Tələbkarlıq, Təşəbbüskarlıq, səmimiyyət, dözümlülük kimi müsbət göstəricilərə malik olmaq;
Eyni anda bir neçə iş görmək və təzyiq altında işləmək bacarığı;
Təşkilatın missiyasına sadiqlik.
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini 28 dekabr 2024-cü il tarixinədək e-mail vasitəsilə təqdim etsinlər.
E-məktubunuzun mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını (Nümunə: İnzibati işlər üzrə mütəxəssis) göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Şöbə müdiri tərəfindən verilən tapşırıqların icra edilməsi;
Regional işçilərdən hesabatların yığılaraq Şöbə müdirinə təqdim edilməsi;
Bank işinə dair hesabatların, standart rəsmi sənədlərin, poçt göndərişlərinin, maliyyə məlumatlarının işlənməsi, hazırlanması;
Təşkilat tərəfindən verilən iddia və digər ərizələrin, iddialar üzrə etirazların, mülahizələrin, çıxarılmış məhkəmə qərarları üzrə şikayətlərin tərtib edilməsi;
Daxil olan sənədlərin şöbə işçilərinə göndərilməsi və ümümi kargüzarlıq işinin təşkili
Namizədlər ixtisaslaşma, bilik və texniki qabiliyyətlər baxımından aşağıdakı tələblərə cavab verməlidirlər:
Ali təhsil
Azərbaycan dilində yazılı və şifahi olaraq sərbəst ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Kompüterdə (Outlook, MS Word, Excel) yüksək səviyyədə işləmək;
Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil işləmək bacarığı və istəyi, habelə yüksək dürüstlük keyfiyyətləri;
Tələbkarlıq, Təşəbbüskarlıq, səmimiyyət, dözümlülük kimi müsbət göstəricilərə malik olmaq;
Eyni anda bir neçə iş görmək və təzyiq altında işləmək bacarığı;
Təşkilatın missiyasına sadiqlik.
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini 28 dekabr 2024-cü il tarixinədək e-mail vasitəsilə təqdim etsinlər.
E-məktubunuzun mövzu hissəsində müraciət etdiyiniz vəzifənin adını (Nümunə: İnzibati işlər üzrə mütəxəssis) göstərin. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
- Elan nömrəsi: 7421439
- Baxış sayı: 23
- Yenilənmə tarixi: 1 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
500₼
Mühafizəçi
Bakı, 26-10-2024
₼
Təchizat üzrə mütəxəssis
Bakı, 05-11-2024
₼
Biznesin İnkişafı şöbəsinin rəisi
Bakı, 29-11-2024
500₼
Resepşn (Fitness Spa)
Bakı, 04-11-2024
₼
Reception
Bakı, 11-11-2024
900₼
Komandaya nəzarət işləri üzrə mütəxəssis
Bakı, 27-11-2024
500₼
Qeydiyyatçı (Reception)
Bakı, 19-11-2024
₼
Daxili audit üzrə təcrübəçi
Bakı, 19-11-2024
₼
Ресепшен - Офис администратор
Bakı, 28-11-2024
₼
Senior Career & Development Specialist/Karyera və inkişaf üzrə böyük mütəxəssis
Bakı, 25-11-2024