Maliyyə və iqtisadi təhlil şöbəsinin müdiri / Baş mühasib
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Yüksək Texnologiyalar Parkı MMC
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
İş barədə məlumat:
Müəssisənin maliyyə-iqtisadi fəaliyyətini həyata keçirmək, vergi qanunvericiliyinə uyğun olaraq hesabat sənədləri və əməliyyatların düzgünlüyünə nəzarət etmək, maliyyə proqnozlarını hazırlamaq və icrasını təmin etmək;
Müəssisənin mühasibat uçotunu təşkil etmək, dəqiq hesabatların və maliyyə sənədlərinin hazırlanmasını təmin etmək və beynəlxalq standartlara uyğun aparılmasını həyata keçirmək;
Əməyin təşkilinə, əmək normalarına əməl olunmasına, işçilərin sayının iş həcminə uyğunlaşdırılmasına nəzarət etmək;
İşçilərin əmək haqqı, ezamiyyə və digər ödənişlərinin vaxtında və düzgün həyata keçirilməsini təmin etmək;
Müəssisənin maliyyə, uçot, büdcə, vergi və gömrük siyasətlərinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər hazırlamaq və həyata keçirilməsinə dəstək vermək;
Büdcəyə və büdcədənkənar fondlara ödənişlərin vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək;
Müəssisəyə daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-materialların, əsas vəsaitlərin uçotunun və digər aktiv və passivlərinin (o cümlədən, debitor və kreditor borcların, nağd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s.) uçotunu və hesabatını təmin etmək;
Kreditor və debitor hesablarının dəqiq qeydiyyatını aparmaq, üzləşmələrin vaxtında və düzgün aparılmasını təmin etmək;
Material, əmək və maliyyə resurslarından qənaətlə istifadə edilməsinə və dövlət əmlakının qorunmasına nəzarət etmək;
Müəssisədə inventarizasiyanı təşkil etmək, müəssisənin əmlakının qiymətləndirilməsini və istifadəsinin səmərəliliyini təmin etmək;
Əmlakın idarə olunması ilə bağlı qurumlarla yazışmalar aparmaq və bu sahədə aidiyyəti dövlət orqanları ilə fəaliyyəti əlaqələndirmək;
Müəssisənin satınalma prosedurlarının qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsini təmin etmək, təchizatçılarla hesablaşmaları idarə etmək və xərclərin optimallaşdırılmasına nəzarət etmək;
Satınalma əməliyyatlarının maliyyə analizini aparmaq, müqavilələrin icrasını izləmək və müvafiq sənədləşməni təmin etmək;
Müəssisənin ştat cədvəllərinin strukturuna uyğun tərtib olunmasına və ona riayət edilməsinə nəzarət etmək;
Müəssisənin xərclər smetasını hazırlamaq və icrasını izləmək;
Müəssisənin investisiya qoyuluşu proqnozlarını hazırlamaq, onun təsdiqi və icrası istiqamətində tədbirlər görmək;
Müəssisənin vergi risklərini hesablamaq, onları azaltmaq üçün təkliflər vermək və rəhbərliyə vaxtında hesabat təqdim etmək;
ƏDV, Mənfəət, Əmlak Vahid bəyannamələrinin və Statistika hesabatların hazırlanması, aidiyyatı orqanlara göndərilməsi (Mükəlləfiyyətə uyğun bütün öhdəliklərin vaxtında icrası);
Hər hesabat dövrünün yekunları ilə əlaqədar məlumatları hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək;
1C mühasibat proqramını yüksək səviyyədə istifadə edərək maliyyə əməliyyatlarını idarə etmək;
Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək, məsələlərin həllini təmin etmək.
Namizədə dair tələblər:
Müvafiq sahədə minimum 5 il iş təcrübəsi;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili / (rus və ingilis dili bilikləri arzu olunandır.);
1C, BTP proqramını yüksək səviyyədə bilmək və işləmək;
Riyazi və məntiqi bacarıqlar;
İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil;
Mühasibat uçotu və vergi uçotu ilə bağlı nəzəri və praktiki bilik;
Yaxşı səviyyədə MS Office (əsasən Excel) bilikləri;
Kollektivdə işləmək bacarığı;
Vergi Məcəlləsi, mühasibatlıq və satınalmalar ilə bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli;
Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması prosedurlarını bilməli;
PMS sertifikatın olması mütləqdir.
Müraciət qaydası: Mövzu yerinə “Baş mühasib” qeyd edərək e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Müəssisənin maliyyə-iqtisadi fəaliyyətini həyata keçirmək, vergi qanunvericiliyinə uyğun olaraq hesabat sənədləri və əməliyyatların düzgünlüyünə nəzarət etmək, maliyyə proqnozlarını hazırlamaq və icrasını təmin etmək;
Müəssisənin mühasibat uçotunu təşkil etmək, dəqiq hesabatların və maliyyə sənədlərinin hazırlanmasını təmin etmək və beynəlxalq standartlara uyğun aparılmasını həyata keçirmək;
Əməyin təşkilinə, əmək normalarına əməl olunmasına, işçilərin sayının iş həcminə uyğunlaşdırılmasına nəzarət etmək;
İşçilərin əmək haqqı, ezamiyyə və digər ödənişlərinin vaxtında və düzgün həyata keçirilməsini təmin etmək;
Müəssisənin maliyyə, uçot, büdcə, vergi və gömrük siyasətlərinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflər hazırlamaq və həyata keçirilməsinə dəstək vermək;
Büdcəyə və büdcədənkənar fondlara ödənişlərin vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək;
Müəssisəyə daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-materialların, əsas vəsaitlərin uçotunun və digər aktiv və passivlərinin (o cümlədən, debitor və kreditor borcların, nağd vəsaitlərinin, mal qalığının, vergi öhdəliklərinin, gəlir və xərclərinin və s.) uçotunu və hesabatını təmin etmək;
Kreditor və debitor hesablarının dəqiq qeydiyyatını aparmaq, üzləşmələrin vaxtında və düzgün aparılmasını təmin etmək;
Material, əmək və maliyyə resurslarından qənaətlə istifadə edilməsinə və dövlət əmlakının qorunmasına nəzarət etmək;
Müəssisədə inventarizasiyanı təşkil etmək, müəssisənin əmlakının qiymətləndirilməsini və istifadəsinin səmərəliliyini təmin etmək;
Əmlakın idarə olunması ilə bağlı qurumlarla yazışmalar aparmaq və bu sahədə aidiyyəti dövlət orqanları ilə fəaliyyəti əlaqələndirmək;
Müəssisənin satınalma prosedurlarının qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsini təmin etmək, təchizatçılarla hesablaşmaları idarə etmək və xərclərin optimallaşdırılmasına nəzarət etmək;
Satınalma əməliyyatlarının maliyyə analizini aparmaq, müqavilələrin icrasını izləmək və müvafiq sənədləşməni təmin etmək;
Müəssisənin ştat cədvəllərinin strukturuna uyğun tərtib olunmasına və ona riayət edilməsinə nəzarət etmək;
Müəssisənin xərclər smetasını hazırlamaq və icrasını izləmək;
Müəssisənin investisiya qoyuluşu proqnozlarını hazırlamaq, onun təsdiqi və icrası istiqamətində tədbirlər görmək;
Müəssisənin vergi risklərini hesablamaq, onları azaltmaq üçün təkliflər vermək və rəhbərliyə vaxtında hesabat təqdim etmək;
ƏDV, Mənfəət, Əmlak Vahid bəyannamələrinin və Statistika hesabatların hazırlanması, aidiyyatı orqanlara göndərilməsi (Mükəlləfiyyətə uyğun bütün öhdəliklərin vaxtında icrası);
Hər hesabat dövrünün yekunları ilə əlaqədar məlumatları hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək;
1C mühasibat proqramını yüksək səviyyədə istifadə edərək maliyyə əməliyyatlarını idarə etmək;
Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək, məsələlərin həllini təmin etmək.
Namizədə dair tələblər:
Müvafiq sahədə minimum 5 il iş təcrübəsi;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili / (rus və ingilis dili bilikləri arzu olunandır.);
1C, BTP proqramını yüksək səviyyədə bilmək və işləmək;
Riyazi və məntiqi bacarıqlar;
İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil;
Mühasibat uçotu və vergi uçotu ilə bağlı nəzəri və praktiki bilik;
Yaxşı səviyyədə MS Office (əsasən Excel) bilikləri;
Kollektivdə işləmək bacarığı;
Vergi Məcəlləsi, mühasibatlıq və satınalmalar ilə bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli;
Rəsmi hesabatların hazırlanması və təqdim olunması prosedurlarını bilməli;
PMS sertifikatın olması mütləqdir.
Müraciət qaydası: Mövzu yerinə “Baş mühasib” qeyd edərək e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
- Elan nömrəsi: 3618465
- Baxış sayı: 12
- Yenilənmə tarixi: 1 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
₼
Mühasib
Bakı, 05-12-2024
₼
Baş mühasib
Bakı, 26-10-2024
₼
Kredit üzrə kiçik mütəxəssis
Bakı, 29-11-2024
₼
Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis (Bank üzrə)
Bakı, 20-11-2024
600₼
Kiçik mühasib (Operator)
Bakı, 26-11-2024
₼
Mühasib
Bakı, 17-12-2024
₼
Mühasib
Bakı, 25-11-2024
₼
Mühasib
Bakı, 04-11-2024
₼
Mühasib
Bakı, 06-11-2024
₼
Finance Specialist
Bakı, 02-12-2024