Müştəri İşləri üzrə Koordinator (Bakı)
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət NBCO KredAqro
- Vakansiyalar Koordinator
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
"KredAqro" BOKT MMC-nin Baş Ofisində bütün sığorta işləri üzrə sənədləşmənin təşkili, bu sahəyə dair hesabatların tərtib edilməsi, əməkdaşlıq etdiyimiz sığorta şirkətləri ilə koordinasiya;
Azərbaycan Kredit Bürosundan müştəri məlumatlarının sorğulanması və yüklənməsi işinin icrası;
Kredit sənədlərinin elektron və fayl kabinetlərdə arxivləşdirilməsini həyata keçirmək və qorunub saxlanılmasına nəzarət etmək;
Mərkəzi Kredit Komitəsinin iclaslarını protokollaşdırmaq və aidiyyatı üzrə filiallar ilə tanış etmək;
Hər il arxivə təhvil verilən və məhv edilən sənədlərin seçimini aparmaq.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
Ali təhsil;
Kredit və ya Arxiv sahəsində ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi;
Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq;
Microsoft Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;
Məsuliyyət, düzgünlük kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
İş şəraiti:
İş qrafiki: 08:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə);
Azərbaycan Respublikası ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
Korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
Əmək haqqı 600-700 manat gross.
Tələblərə cavab verən şəxslərdən CV – lərini elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Subject/Mövzu hissəsində “Müştəri İşləri üzrə Koordinator” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
"KredAqro" BOKT MMC-nin Baş Ofisində bütün sığorta işləri üzrə sənədləşmənin təşkili, bu sahəyə dair hesabatların tərtib edilməsi, əməkdaşlıq etdiyimiz sığorta şirkətləri ilə koordinasiya;
Azərbaycan Kredit Bürosundan müştəri məlumatlarının sorğulanması və yüklənməsi işinin icrası;
Kredit sənədlərinin elektron və fayl kabinetlərdə arxivləşdirilməsini həyata keçirmək və qorunub saxlanılmasına nəzarət etmək;
Mərkəzi Kredit Komitəsinin iclaslarını protokollaşdırmaq və aidiyyatı üzrə filiallar ilə tanış etmək;
Hər il arxivə təhvil verilən və məhv edilən sənədlərin seçimini aparmaq.
Tələb olunan keyfiyyətlər:
Ali təhsil;
Kredit və ya Arxiv sahəsində ən azı 1 (bir) il iş təcrübəsi;
Azərbaycan dilində sərbəst danışmaq və yazmaq;
Microsoft Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;
Məsuliyyət, düzgünlük kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
İş şəraiti:
İş qrafiki: 08:30 - 17:30 (Bazar ertəsi - Cümə);
Azərbaycan Respublikası ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə;
Korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
Müvafiq sahədə təcrübənizi bizim komandada zənginləşdirmə imkanı.
Əmək haqqı 600-700 manat gross.
Tələblərə cavab verən şəxslərdən CV – lərini elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Subject/Mövzu hissəsində “Müştəri İşləri üzrə Koordinator” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
- Elan nömrəsi: 1618406
- Baxış sayı: 5
- Yenilənmə tarixi: 2 gün əvvəl
Bənzər elanlar
₼
Daxili audit üzrə təcrübəçi
Bakı, 19-11-2024
₼
Əlaqə Mərkəzi üzrə Mütəxəssis
Bakı, 19-11-2024
600₼
Gömrük işləri üzrə operator
Bakı, 29-10-2024
700₼
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Bakı, 28-10-2024
500₼
Operator (çağrı mərkəzi)
Bakı, 19-11-2024
₼
Təchizat üzrə mütəxəssis
Bakı, 05-11-2024
₼
Ofis Meneceri
Bakı, 26-10-2024
₼
Product Owner
Bakı, 20-11-2024
600₼
Ресепшн
Bakı, 19-11-2024
400₼
Ofis Meneceri
Bakı, 26-10-2024