Müştəri xidmətləri üzrə operator
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət CLİPTV
- Vakansiyalar Operator (Call centre)
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Məsuliyyət və vəzifələr:
Cəmiyyətin xidmət və məhsullarından istifadə edən müştərilərə professional yardım göstərmək;
Müraciət edən şəxs və təşkilatları dinləmək, problemlərini araşdırmaq və lazımi tədbirləri təmin etmək;
Müştərilərə korporativ standartlara uyğun olaraq müraciət etmək;
Daxil olan sorğuları qəbul etmək, müvafiq şəxslərə yönləndirmək və cavab aldıqdan sonra problemin səbəbini və aradan qaldırılmasını qeyd etmək;
Telefon və elektron poçt vasitəsi ilə müştərilərdən sifariş qəbul etmək və qeydiyyatını müvafiq proqrama aparmaq;
Müraciətləri texniki tərəfdən düzgün qiymətləndirmək, məsləhətlər vermək, problemlərin maksimum operativ sürətdə həllini təmin etmək;
Rəhbərliyin əmr və tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Tələblər:
Kişi namizəd
Texniki təhsil
Kompüter ilə aktiv işləmə bacarığı
Dil bilikləri:Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (əla)
1 ildən az olmayan iş təcrübəsi
Fərdi keyfiyyətləri:
Nəzakətli olmaq
Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, işində cəld və dəqiq olmalıdır
Səbrli və təmkinli
Aydın və səlis nitq qabiliyyəti
Müştərilər ilə xoş danışıq
Tapşırıqları operativ icra etmə qabiliyyəti
Kollektivdə işləmə bacarığı
Əlavə məlumatlar:
Korporativ nömrə və danışıq balansı;
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərin CV formasını Subject/Mövzu hissəsində “Müştəri xidmətləri üzrə operator (gecə növbəsi üzrə)” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Cəmiyyətin xidmət və məhsullarından istifadə edən müştərilərə professional yardım göstərmək;
Müraciət edən şəxs və təşkilatları dinləmək, problemlərini araşdırmaq və lazımi tədbirləri təmin etmək;
Müştərilərə korporativ standartlara uyğun olaraq müraciət etmək;
Daxil olan sorğuları qəbul etmək, müvafiq şəxslərə yönləndirmək və cavab aldıqdan sonra problemin səbəbini və aradan qaldırılmasını qeyd etmək;
Telefon və elektron poçt vasitəsi ilə müştərilərdən sifariş qəbul etmək və qeydiyyatını müvafiq proqrama aparmaq;
Müraciətləri texniki tərəfdən düzgün qiymətləndirmək, məsləhətlər vermək, problemlərin maksimum operativ sürətdə həllini təmin etmək;
Rəhbərliyin əmr və tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Tələblər:
Kişi namizəd
Texniki təhsil
Kompüter ilə aktiv işləmə bacarığı
Dil bilikləri:Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (əla)
1 ildən az olmayan iş təcrübəsi
Fərdi keyfiyyətləri:
Nəzakətli olmaq
Ünsiyyətcil, məsuliyyətli, işində cəld və dəqiq olmalıdır
Səbrli və təmkinli
Aydın və səlis nitq qabiliyyəti
Müştərilər ilə xoş danışıq
Tapşırıqları operativ icra etmə qabiliyyəti
Kollektivdə işləmə bacarığı
Əlavə məlumatlar:
Korporativ nömrə və danışıq balansı;
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə.
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərin CV formasını Subject/Mövzu hissəsində “Müştəri xidmətləri üzrə operator (gecə növbəsi üzrə)” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
- Elan nömrəsi: 6104735
- Baxış sayı: 110
- Yenilənmə tarixi: 2 həftə əvvəl
Bənzər elanlar

₼
SPA Receptionist
Bakı, 03-02-2025

800₼
Ofis meneceri vakansiyası aktivdir
Bakı, 27-02-2025

₼
Texniki dəstək üzrə kiçik mütəxəssis (Cənub zonası)
Bakı, 03-02-2025

₼
Sədr köməkçisi (xanım)
Bakı, 28-01-2025

₼
Qeydiyyatçı/Reception
Bakı, 19-12-2024

600₼
Ofis meneceri / Reception
Bakı, 04-03-2025

500₼
Ofis meneceri tələb olunur
Bakı, 13-02-2025

900₼
Komandaya nəzarət işləri üzrə mütəxəssis
Bakı, 28-02-2025

600₼
Gecə növbəsi resepşionisti
Bakı, 12-03-2025

₼
Qeydiyyatçı
Bakı, 27-01-2025