Ofis Menecer
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Azpride Group
- Vakansiyalar Ofis menecer
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
İş barədə məlumat
Cins- Xanım
Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi
Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin layihələrinin hazırlanması
Ofisin dəftərxana ləvazimatları, istifadə olunan material və ofisin fəaliyyəti üçün lazım olan digər maddi mallarla təminatı işinin təşkili və həyata keçirilməsi
Ofis avadanlıqlarının, kommunikasiyanın lazımı vəziyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi
Orqtexnika və digər cihazlar düzəlmədiyi halda təmir işlərinin və digər texniki xidmət növünün həyata keçirilməsi üçün mütəxəssisin çağırılması
Korporativ və onlayn xəbər resurslarında məlumatların yerləşdirilməsi
Rəsmi qeydiyyat
Ofisdə səliqə səhmani təmin etmək
İş qrafiki:
I-V günlər, 09:00-dan-18:00-dək
İstirahət günləri: şənbə və bazar günü
Namizədə tələblər
Azərbaycan, Rus vəTürk dilini mükəmməl bilmək İngilis dili biliyi arzuolunandır
Səriştəli ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı
MS Office proqramlarını bilmək və internetddən istifafə edə bilmək
Stresli vəziyyətdə işləmək bacarığı
İşgüzar yazışma və lazımi sənədlərin hazırlanması bacarıqları (görüş hesabatları, müştəri ilə yazışmalar, iş məktubları)
Rəsmi geyim
Müzakirə etmək bacarığı
Çalışqanlıq
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini elektron poçt ünvanına, mövzu bölməsində “Ofis menecer” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.
Cins- Xanım
Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi
Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin layihələrinin hazırlanması
Ofisin dəftərxana ləvazimatları, istifadə olunan material və ofisin fəaliyyəti üçün lazım olan digər maddi mallarla təminatı işinin təşkili və həyata keçirilməsi
Ofis avadanlıqlarının, kommunikasiyanın lazımı vəziyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi
Orqtexnika və digər cihazlar düzəlmədiyi halda təmir işlərinin və digər texniki xidmət növünün həyata keçirilməsi üçün mütəxəssisin çağırılması
Korporativ və onlayn xəbər resurslarında məlumatların yerləşdirilməsi
Rəsmi qeydiyyat
Ofisdə səliqə səhmani təmin etmək
İş qrafiki:
I-V günlər, 09:00-dan-18:00-dək
İstirahət günləri: şənbə və bazar günü
Namizədə tələblər
Azərbaycan, Rus vəTürk dilini mükəmməl bilmək İngilis dili biliyi arzuolunandır
Səriştəli ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı
MS Office proqramlarını bilmək və internetddən istifafə edə bilmək
Stresli vəziyyətdə işləmək bacarığı
İşgüzar yazışma və lazımi sənədlərin hazırlanması bacarıqları (görüş hesabatları, müştəri ilə yazışmalar, iş məktubları)
Rəsmi geyim
Müzakirə etmək bacarığı
Çalışqanlıq
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini elektron poçt ünvanına, mövzu bölməsində “Ofis menecer” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.
- Elan nömrəsi: 7366885
- Baxış sayı: 101
- Yenilənmə tarixi: 1 ay əvvəl
Bənzər elanlar

400₼
Tea lady
Bakı, 25-02-2025

₼
Qeydiyyatçı
Bakı, 16-12-2024

400₼
Ofis işləri üzrə əməliyyatçı
Bakı, 22-01-2025

₼
Xadimə
Bakı, 25-02-2025

₼
Qeydiyyatçı/Reception
Bakı, 19-12-2024

800₼
Ofis meneceri vakansiyası aktivdir
Bakı, 21-02-2025

₼
Xadimə
Bakı, 04-02-2025

800₼
Ofis meneceri vakansiyası aktivdir
Bakı, 27-02-2025

700₼
Resepşn (bəzi inzibati vəzifələrlə)
Bakı, 05-03-2025

₼
Turizm üzrə Operator
Bakı, 28-02-2025