Mobil nömrənizi daxil edin
OTP kodu daxil edin
Xoş gəldiniz

Hesaba uğurla daxil oldunuz.

Ofis meneceri

premium
Elanını Premium et 1 gün - 1₼
Məhsulun ümumi təsviri
  • Şəhər Bakı
  • Çatdırılma Xeyr
  • Kredit Xeyr
  • Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Ofis menecmenti, karquzarlıq, inzibati işlər, sənədlərin dövriyyəsi və idarə edilməsi sahəsində geniş təcrübəyə malik, yeni fikirlərə və dəyişikliklərə açıq bir mütəxəssisəm. Müqavilə, hesab-faktura, qiymət razılaşdırma protokolu və təhvil-tsəlim kimi sənədlərin hazırlanması, idarə olunması və nəzarəti üzrə 3 illik iş təcrübəm var. Müxtəlif sənədlərin hazırlanması, yoxlanılması və arxivləşdirilməsində öz bacarıqlarımı tətbiq edərək, verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə tamamlayıram. İşlərimdə dəqiqlik, məxfilik və səliqəliliyə hər zaman üstünlük verirəm. Mən hər zaman yeni biliklərə yiyələnməyi sevirəm və hər bir işdə xırdalıqlara diqqətlə yanaşıram.

İŞ TƏCRÜBƏSİ:

LALAFO.AZ – Bakı

Vəzifə: Moderator (noyabr/2019 - yanvar/2020)
Vəzifə öhdəlikləri:
● Lalafo.az saytında yeni yerləşdirilmiş elanlara nəzarət etmək;
● Elanlara lazım gələrsə düzəlişlər etmək;
● Yalnış paylaşılan və təkrarlanan elanları telefondakı tətbiq vasitəsi seçib qeyd etmək;
● Moderasiya sistemində seçilmiş elanları redaktə etmək;
● Baş moderatorlarla koordinasiyada olmaq.

NORTH WEST SERVICES – Bakı

Vəzifə: İcraçı assistent (dekabr/2020-fevral/2024)
Vəzifə öhdəlikləri:
● Ofisin zəruri ləvazimatlarla təmin edilməsi və təhvil-təslim prosesinin aparılması nəzarət etmək;
● Printer, scaner və kserokopiya aparatı ilə lazımi sənədlərin çap etmək;
● Şirkətə daxil olan zəngləri cavablandırılmaq, məktubları qəbul etmək/göndərmək, sənədləri yönləndirmək;
● Ofis işçilərinin müəyyən tapşırıqlarını icra etməklə onlara köməklik göstərmək;
● Qonaqların qarşılanması və qəbul edilməsinə təmin etmək;
● Sahədəki obyektlər üzrə işləyən ustalardan, aylıq sevis aktlarını qəbul etmək;
● Servis aktlar əsasında, texniki şöbə ilə birlikdə aylıq reportu hazırlamaq;
● Müqavilə, hesab-faktura, qiymət razılaşdırma protokolu və təhvil-tsəlim kimi sənədləri hazırlanmaq və lazımi ünvanlara çatdırılmasına nəzarət etmək.

TƏHSİL:

● Bakı Dövlət Univeristeti - Beynəlxalq münasibətlər və iqtisadiyyat (rus.)
Bakalavriat
2014-2018

● Bakı Slavyan Universiteti - Beynəlxalq münasibətlər və diplomatiya (rus.)
Magistratura
2018-2020

KOMPÜTER BİLİKLƏRİ:

● Microsoft Office
● Outlook, Gmail
● Printer / Scanner / Photocopier
● Internet
● Social media
● Google Workspace
● 1C: Предприятие (Başlangıc səviyyə)

PEŞƏKAR BACARIQLAR:

• Effektiv ünsiyyət bacarığı
• Sənəd hazırlanması, idarə edilməsi və təşkili
• İşgüzar yazışmaların aparılması
• Resursların idarə olunması və komandada işləmə bacarığı
• Tez öyrənən, enerjili, yaradıcı və motivasiyalı
• İntizamlı və məsuliyyətli

DİL BİLİKLƏRİ:

• Azərbaycan dili (С2 – İrəli səviyyə)
• Rus dili (C2 - İrəli səviyyə)
• İngilis dili (B1 - İlkin orta səviyyə)
• Türk dili (B2 - Orta səviyyə)
  • Elan nömrəsi: 3905641
  • Baxış sayı: 144
  • Yenilənmə tarixi: 1 ay əvvəl
Şikayət et
Şikayətin səbəbini seçin
Dələduz
Artıq satılıb
Kontaktlar yanlış göstərilib
Şübhəli iş elanı
0 /100
Şikayətiniz baxışa göndərildi

Şikayətiniz moderatorlar tərəfindən baxıldıqdan sonra elanın saytın İstifadəçi şərtləri və Qaydalarını pozduğu halda saytdan silinəcəkdir.

Elanı Premium edin

Elanınız ana səhifədəki və axtarış nəticələrindəki Premium bölməsində təsadüfi qaydada göstəriləcək.

Xidmətin müddətini seçin
Ödəniş üsulunu seçin

Ödəniş etməklə İstifadəçi şərtləriQaydalar ilə razılaşırsınız

Diqqət