Problemli Kreditlər üzrə İşçi
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət FINCA Azerbaijan
- Maliyyə vakansiyalar Kredit mütəxəssisi
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifənin əsas öhdəlikləri hansılardır?
Gecikmələr üzrə təlimata əsasən təyin olunmuş portfel üzrə gecikmədə olan müştərilərə telefon zəngləri etmək və gecikmədə olan məbləğlərin geriyığımına nail olmaq
Portfelində olan gecikmiş kreditlərin geri ödəniş ehtimalının vaxtında və düzgün qiymətləndirilməsini həyata keçirmək
Gecikmədə olan müştərinin carı ödəniş qabiliyyətini analiz edib, gecikmədə olan məbləğin bərpası üçün müştəriyə alternativlər təklif etmək
Gecikmənin səbəblərini müəyyənləşdirmək və müştəriləri geri ödəniş tərixlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün problemli müştərilər və əlaqəli şəxs(lər)lə danışıqlar aparmaq
Geri ödəniş üçün təyin olunan tərixlərin zamanlama və ardıcıllığını müəyyənləşdirmək
Səmərəli danışıq üsulu seçmək və mövcüd müştəri üzrə hərəkət planını müəyyənləşdirmək məqsədilə gecikmədə olan müştərilərə dair qeydiyyata alınmış bütün mövcud məlumatları təhlil etmək
Gecikmədə olan müştərilərlə səmərəli ünsiyyət qurmaq və həmin ünsiyyəti qoruyub saxlamaq
Təhsil və təcrübə:
Təhsil: Ali (Bakalavr) istənilən sahədə
İş Təcrübəsi: Bank və yaxud Qeyri Bank (Sığorta və s.) sahələrdə Problemli Kreditlər üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi
Müştəri Xidmətləri, Xidmət sahələri (Telefon Mərkəzi Xidmət sahəsi) üzrə təlim kursu sertifikatı olanlara üstünlük verilir
Dil bilikləri:
Azərbaycan dilində səlis danışıq,rus və ingilis dili-üstünlükdür
Bacarıqlar:
Ünsiyyət bacarığı
Komanda işi
Məsuliyyət
Dəqiqlik
Düzgünlük
Etibarlılıq
Vakansiya haqqında
Son tarix Noyabr 11, 2024
Paylaşılıb Noyabr 4, 2024
Vakansiya növü Tam ştat
Gecikmələr üzrə təlimata əsasən təyin olunmuş portfel üzrə gecikmədə olan müştərilərə telefon zəngləri etmək və gecikmədə olan məbləğlərin geriyığımına nail olmaq
Portfelində olan gecikmiş kreditlərin geri ödəniş ehtimalının vaxtında və düzgün qiymətləndirilməsini həyata keçirmək
Gecikmədə olan müştərinin carı ödəniş qabiliyyətini analiz edib, gecikmədə olan məbləğin bərpası üçün müştəriyə alternativlər təklif etmək
Gecikmənin səbəblərini müəyyənləşdirmək və müştəriləri geri ödəniş tərixlərinin müəyyənləşdirilməsi üçün problemli müştərilər və əlaqəli şəxs(lər)lə danışıqlar aparmaq
Geri ödəniş üçün təyin olunan tərixlərin zamanlama və ardıcıllığını müəyyənləşdirmək
Səmərəli danışıq üsulu seçmək və mövcüd müştəri üzrə hərəkət planını müəyyənləşdirmək məqsədilə gecikmədə olan müştərilərə dair qeydiyyata alınmış bütün mövcud məlumatları təhlil etmək
Gecikmədə olan müştərilərlə səmərəli ünsiyyət qurmaq və həmin ünsiyyəti qoruyub saxlamaq
Təhsil və təcrübə:
Təhsil: Ali (Bakalavr) istənilən sahədə
İş Təcrübəsi: Bank və yaxud Qeyri Bank (Sığorta və s.) sahələrdə Problemli Kreditlər üzrə ən azı 6 ay iş təcrübəsi
Müştəri Xidmətləri, Xidmət sahələri (Telefon Mərkəzi Xidmət sahəsi) üzrə təlim kursu sertifikatı olanlara üstünlük verilir
Dil bilikləri:
Azərbaycan dilində səlis danışıq,rus və ingilis dili-üstünlükdür
Bacarıqlar:
Ünsiyyət bacarığı
Komanda işi
Məsuliyyət
Dəqiqlik
Düzgünlük
Etibarlılıq
Vakansiya haqqında
Son tarix Noyabr 11, 2024
Paylaşılıb Noyabr 4, 2024
Vakansiya növü Tam ştat
- Elan nömrəsi: 1462150
- Baxış sayı: 39
- Yenilənmə tarixi: 4 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
₼
Risk və daxili nəzarət üzrə mütəxəssis
Bakı, 02-11-2024
₼
Mühasib (ödənişlər üzrə)/Accountant (on payments)
Bakı, 15-11-2024
0₼
Aparıcı mühasib
Bakı, 24-10-2024
₼
Vergi uçotu üzrə mühasib
Bakı, 03-12-2024
₼
Vergi mütəxəssisi
Bakı, 26-11-2024
₼
Бухгалтер
Bakı, 04-11-2024
₼
Xəzinədar
Bakı, 02-12-2024
₼
Partnyorlarla iş üzrə mütəxəssis (Bank üzrə)
Bakı, 20-11-2024
₼
Uçot əməliyyatları üzrə mühasib ( Naxçıvan)
Ağcabədi, 19-11-2024
₼
Kredit mütəxəssisi
Bakı, 03-11-2024