Rəhbər köməkçisi
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Kartonpak
- Vakansiyalar Digər
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Bu vəzifədə hansı bilik və təcrübəni qazanacaqsınız:
Satış sahəsində təcrübə
Qablaşdırmanın sıfırdan layihələndirməsi
Məhsulların maya dəyərini hesablanmağı
Kommunikasiya bacarığın artırılması
Tələblər:
Cinsi: Qadın
Ali təhsil;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – sərbəst, Rus dili – sərbəst
Yaş həddi: 25-35-dək
(MÜTLƏQ!) satış sahəsində ən azı 2 il təcrübəsi olan;
CRM sistemləri ilə iş təcrübəsi;
Yüksək ünsiyyət bacarığına malik;
Danışıqlar aparmaq və rəhbərlik tərəfindən qoyulan məqsədlərə nail olmaq bacarığı;
Prioritetlər vermək və dəyişən vəziyyətlərə hazır olmaq bacarığı;
Bir çox işi eyni anda görməli olacaqsınız bacarəğı (multitasking);
Aktiv, pozitiv, sürətli;
Sürətlə öyrənən və istənilən prosesdə fəal iştirak edə bilən;
Əla MS Office bilikləri: Word, Excel, PowerPoint, CorelDraw
Stresə qarşı müqavimət və iş vaxtından artıq işləməyə hazır olmağı;
Yüksək təşkilatçılıq bacarığı;
Təhlil etmə bacarığı;
İş şəraiti:
Əmək haqqı: 600 AZN (müsahibə əsasında dəyişə bilər)
İş saatı: 9:00/18:00;
5 günlük iş həftəsi;
İş yeri: Bakı-Şamaxı şosesi, Atyalı
İndi isə vakansiyanı diqqətlə oxumusunuzsa və bizimlə işləmək istədiyinizə qərar vermisinizsə, cavab məktubunuzu bızə göndərin və bu sözlərlə başlayın: Mən mütləq sizinlə danışmaq və suallarınızı cavablandırmaq istəyirəm.
Həmçinin, məktubda niyə görə hesab edirsiniz ki, bu vəzifəyə seçilməlisiniz və qeyd olunan vəzifədə hansı bilik və təcrübənizdən istifadə edə biləcəksiniz, 1-2 abzasda qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Satış sahəsində təcrübə
Qablaşdırmanın sıfırdan layihələndirməsi
Məhsulların maya dəyərini hesablanmağı
Kommunikasiya bacarığın artırılması
Tələblər:
Cinsi: Qadın
Ali təhsil;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – sərbəst, Rus dili – sərbəst
Yaş həddi: 25-35-dək
(MÜTLƏQ!) satış sahəsində ən azı 2 il təcrübəsi olan;
CRM sistemləri ilə iş təcrübəsi;
Yüksək ünsiyyət bacarığına malik;
Danışıqlar aparmaq və rəhbərlik tərəfindən qoyulan məqsədlərə nail olmaq bacarığı;
Prioritetlər vermək və dəyişən vəziyyətlərə hazır olmaq bacarığı;
Bir çox işi eyni anda görməli olacaqsınız bacarəğı (multitasking);
Aktiv, pozitiv, sürətli;
Sürətlə öyrənən və istənilən prosesdə fəal iştirak edə bilən;
Əla MS Office bilikləri: Word, Excel, PowerPoint, CorelDraw
Stresə qarşı müqavimət və iş vaxtından artıq işləməyə hazır olmağı;
Yüksək təşkilatçılıq bacarığı;
Təhlil etmə bacarığı;
İş şəraiti:
Əmək haqqı: 600 AZN (müsahibə əsasında dəyişə bilər)
İş saatı: 9:00/18:00;
5 günlük iş həftəsi;
İş yeri: Bakı-Şamaxı şosesi, Atyalı
İndi isə vakansiyanı diqqətlə oxumusunuzsa və bizimlə işləmək istədiyinizə qərar vermisinizsə, cavab məktubunuzu bızə göndərin və bu sözlərlə başlayın: Mən mütləq sizinlə danışmaq və suallarınızı cavablandırmaq istəyirəm.
Həmçinin, məktubda niyə görə hesab edirsiniz ki, bu vəzifəyə seçilməlisiniz və qeyd olunan vəzifədə hansı bilik və təcrübənizdən istifadə edə biləcəksiniz, 1-2 abzasda qeyd etməyiniz xahiş olunur.
- Elan nömrəsi: 1318480
- Baxış sayı: 6
- Yenilənmə tarixi: 2 gün əvvəl
Bənzər elanlar
345₼
Alternativ satış kanalları üzrə kiçik mütəxəssis
Bakı, 25-10-2024
₼
Rezervasiya və Satış Meneceri
Bakı, 26-10-2024
₼
Xarici satınalma üzrə mütəxəssis
Bakı, 11-11-2024
800₼
Satış məsləhətçisi
Bakı, 15-11-2024
400₼
Satış nümayəndəsi
Sabirabad, 25-10-2024
₼
Satış nümayəndəsi
Bakı, 19-11-2024
500₼
Satış üzrə mütəxəssis
Bakı, 15-11-2024
₼
Procurement Specialist
Bakı, 15-11-2024
800₼
Qida əlavələrinin satışı üzrə işçi
Bakı, 09-10-2024
₼
Kassir
Bakı, 15-11-2024