Resepşn-kargüzar
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Enermus
- Vakansiyalar Resepşn
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
İş barədə məlumat:
Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi
Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi
İşgüzar yazışmaların aparılması
Qonaqların qarşılanması (çay, kofe, su təqdim olunması)
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin layihələrinin hazırlanması
Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi
İşgüzar görüşlərin təşkili və iştirak edilməsi
Tələblər:
Təhsil : Ali
İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
Yaş : 25 – 35
Cins : Qadın- Yalnız xanım namizədlər
Punktual
Məsuliyyətli, verilən tapşırığı vaxtında və dəqiq yerinə yetirən
Səlist ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı
MS Office proqramlarını bilmək və internetdən istifafə edə bilmək
Stresli vəziyyətdə işləmək bacarığı
İşgüzar yazışma və lazımi sənədlərin hazırlanması bacarıqları (görüş hesabatları, sifarişçi ilə yazışmalar, iş məktubları)
İş şəraiti:
Əmək haqqı – 550 AZN
I-V günlər, 09:00-dan - 18:00-dək
İstirahət günləri: Şənbə, bazar günü
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirilmə
Ünvan: Bakı şəhəri, Xətai rayonu, Ağ Şəhər, Birinci Yaşıl Ada küçəsi
Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi
Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi
İşgüzar yazışmaların aparılması
Qonaqların qarşılanması (çay, kofe, su təqdim olunması)
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin layihələrinin hazırlanması
Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi
İşgüzar görüşlərin təşkili və iştirak edilməsi
Tələblər:
Təhsil : Ali
İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
Yaş : 25 – 35
Cins : Qadın- Yalnız xanım namizədlər
Punktual
Məsuliyyətli, verilən tapşırığı vaxtında və dəqiq yerinə yetirən
Səlist ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı
MS Office proqramlarını bilmək və internetdən istifafə edə bilmək
Stresli vəziyyətdə işləmək bacarığı
İşgüzar yazışma və lazımi sənədlərin hazırlanması bacarıqları (görüş hesabatları, sifarişçi ilə yazışmalar, iş məktubları)
İş şəraiti:
Əmək haqqı – 550 AZN
I-V günlər, 09:00-dan - 18:00-dək
İstirahət günləri: Şənbə, bazar günü
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirilmə
Ünvan: Bakı şəhəri, Xətai rayonu, Ağ Şəhər, Birinci Yaşıl Ada küçəsi
- Elan nömrəsi: 2014635
- Baxış sayı: 390
- Yenilənmə tarixi: 2 ay əvvəl
Bənzər elanlar

₼
Mağaza menecerinin müavini (Toys shop)
Bakı, 05-02-2025

500₼
Ofis meneceri
Bakı, 17-04-2025

600₼
Ofis meneceri
Bakı, 15-04-2025

400₼
Ofis menecer
Bakı, 01-03-2025

₼
Turizm üzrə Operator
Bakı, 28-02-2025

₼
Ofis meneceri
Bakı, 30-01-2025

400₼
Xadimə
Bakı, 17-03-2025

500₼
Resepşionist
Bakı, 31-03-2025

₼
Ofis meneceri
Bakı, 01-03-2025

450₼
Xadimə
Bakı, 24-02-2025