Təçhizatçı
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Max Print
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə vəzifələri:
Xarici təchizatçıların axtarışı və seçilməsi:
Bazar araşdırmalarının aparılması, etibarlı və rəqabətədavamlı xarici tikinti materialları təchizatçılarının seçilməsi.
Təkliflərin analizi, məhsulun keyfiyyəti, çatdırılma müddətləri və müqavilə şərtlərinin qiymətləndirilməsi.
Müqavilələrin bağlanması və razılaşmalar:
Təchizatçılarla danışıqların aparılması, çatdırılma şərtləri, qiymətlər, müddətlər, həcmlər və əməkdaşlıq şərtlərinin razılaşdırılması.
Xarici təchizatçılarla müqavilələrin hazırlanması və imzalanması.
Satınalma prosesinin təşkil edilməsi:
Şirkətin və layihələrin tələblərinə uyğun olaraq tikinti materiallarının alınmasının planlaşdırılması.
Sifarişlərin hazırlanması, icrasına nəzarət, materialların vaxtında çatdırılmasını təmin etmək.
Keyfiyyətin və standartlara uyğunluğun nəzarəti:
Materialların keyfiyyətinin yoxlanılması, beynəlxalq standartlara və müştəri tələblərinə uyğunluğunun qiymətləndirilməsi.
Materialların alınması zamanı keyfiyyət nəzarətinin və sınaqlarının təşkil edilməsi.
Logistika və daşınma:
Beynəlxalq təchizatların təşkil edilməsi üçün logistika şirkətləri ilə əlaqələrin koordinasiyası (dəniz, hava və avtomobil nəqliyyatı).
Gömrük prosedurlarının izlənməsi, beynəlxalq ticarət qaydalarına və standartlarına riayət edilməsi.
Maliyyə nəzarəti:
Satınalmalar üçün büdcənin hazırlanması, materialların alınması ilə əlaqəli xərclərin izlənməsi.
Bazar qiymətlərinin analizi və təchizatçı ilə müqavilə şərtlərinin mütəmadi olaraq təkrarlanması ilə xərclərin optimallaşdırılması.
Hesabatların hazırlanması:
Satınalmalar üzrə hesabatların hazırlanması, xərclərin təhlili, müqavilə öhdəliklərinin yerinə yetirilməsinin izlənməsi.
Təchizat və anbar sənədlərinin idarə edilməsi.
Digər şöbələrlə əməkdaşlıq:
Uğurlu və vaxtında təchizatların yerinə yetirilməsi üçün logistika, mühasibatlıq, tikinti və layihə idarəetməsi şöbələri ilə əməkdaşlıq.
Namizədə Tələblər:
Təhsil:
İqtisadiyyat, logistika, tikinti və ya əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil.
İş təcrübəsi:
Tikinti materiallarının alınması sahəsində təcrübə, xarici təchizatçılarla iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir.
Beynəlxalq satınalmalar, idxal və xarici ticarət üzrə təcrübə.
Bilik və Bacarıqlar:
Tikinti materiallarının beynəlxalq keyfiyyət standartlarını bilmək.
Gömrük prosedurlarını və xarici ticarət qanunvericiliyini bilmək.
Danışıqlar aparma və sərfəli müqavilələr bağlama bacarığı.
Xarici dilləri (ingilis, alman, çin və ya digər dillər) bilmək, xarici təchizatçılarla ünsiyyət qurmaq bacarığı.
Ofis proqramlarından (MS Office, Excel) və satınalma idarəetmə proqramlarından istifadə bacarığı.
Şəxsi Keyfiyyətlər:
Məsuliyyətli, detallara diqqətli.
Təşkilatçılıq bacarığı və böyük məlumatlarla işləmə bacarığı.
Komandada işləmə və müstəqil qərar qəbul etmə bacarığı.
Yaxşı ünsiyyət bacarıqları və beynəlxalq tərəfdaşlarla işləmə qabiliyyəti.
Əlavə Tələblər:
Beynəlxalq logistika və gömrük prosedurları ilə iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir.
Stressə dözümlü, çevik və dinamik bazarda işləmə bacarığı.
Şərait:
İş qrafiki 5/2;
Düzgün və vaxtında əmək haqqı;
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmi işə qəbul;
Sınaq müddəti – 3 ay.
Xahiş olunur, yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər, mövzu hissəsində “Satınalma mütəxəssisi” qeyd etməyi unutmasınlar.
Xarici təchizatçıların axtarışı və seçilməsi:
Bazar araşdırmalarının aparılması, etibarlı və rəqabətədavamlı xarici tikinti materialları təchizatçılarının seçilməsi.
Təkliflərin analizi, məhsulun keyfiyyəti, çatdırılma müddətləri və müqavilə şərtlərinin qiymətləndirilməsi.
Müqavilələrin bağlanması və razılaşmalar:
Təchizatçılarla danışıqların aparılması, çatdırılma şərtləri, qiymətlər, müddətlər, həcmlər və əməkdaşlıq şərtlərinin razılaşdırılması.
Xarici təchizatçılarla müqavilələrin hazırlanması və imzalanması.
Satınalma prosesinin təşkil edilməsi:
Şirkətin və layihələrin tələblərinə uyğun olaraq tikinti materiallarının alınmasının planlaşdırılması.
Sifarişlərin hazırlanması, icrasına nəzarət, materialların vaxtında çatdırılmasını təmin etmək.
Keyfiyyətin və standartlara uyğunluğun nəzarəti:
Materialların keyfiyyətinin yoxlanılması, beynəlxalq standartlara və müştəri tələblərinə uyğunluğunun qiymətləndirilməsi.
Materialların alınması zamanı keyfiyyət nəzarətinin və sınaqlarının təşkil edilməsi.
Logistika və daşınma:
Beynəlxalq təchizatların təşkil edilməsi üçün logistika şirkətləri ilə əlaqələrin koordinasiyası (dəniz, hava və avtomobil nəqliyyatı).
Gömrük prosedurlarının izlənməsi, beynəlxalq ticarət qaydalarına və standartlarına riayət edilməsi.
Maliyyə nəzarəti:
Satınalmalar üçün büdcənin hazırlanması, materialların alınması ilə əlaqəli xərclərin izlənməsi.
Bazar qiymətlərinin analizi və təchizatçı ilə müqavilə şərtlərinin mütəmadi olaraq təkrarlanması ilə xərclərin optimallaşdırılması.
Hesabatların hazırlanması:
Satınalmalar üzrə hesabatların hazırlanması, xərclərin təhlili, müqavilə öhdəliklərinin yerinə yetirilməsinin izlənməsi.
Təchizat və anbar sənədlərinin idarə edilməsi.
Digər şöbələrlə əməkdaşlıq:
Uğurlu və vaxtında təchizatların yerinə yetirilməsi üçün logistika, mühasibatlıq, tikinti və layihə idarəetməsi şöbələri ilə əməkdaşlıq.
Namizədə Tələblər:
Təhsil:
İqtisadiyyat, logistika, tikinti və ya əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil.
İş təcrübəsi:
Tikinti materiallarının alınması sahəsində təcrübə, xarici təchizatçılarla iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir.
Beynəlxalq satınalmalar, idxal və xarici ticarət üzrə təcrübə.
Bilik və Bacarıqlar:
Tikinti materiallarının beynəlxalq keyfiyyət standartlarını bilmək.
Gömrük prosedurlarını və xarici ticarət qanunvericiliyini bilmək.
Danışıqlar aparma və sərfəli müqavilələr bağlama bacarığı.
Xarici dilləri (ingilis, alman, çin və ya digər dillər) bilmək, xarici təchizatçılarla ünsiyyət qurmaq bacarığı.
Ofis proqramlarından (MS Office, Excel) və satınalma idarəetmə proqramlarından istifadə bacarığı.
Şəxsi Keyfiyyətlər:
Məsuliyyətli, detallara diqqətli.
Təşkilatçılıq bacarığı və böyük məlumatlarla işləmə bacarığı.
Komandada işləmə və müstəqil qərar qəbul etmə bacarığı.
Yaxşı ünsiyyət bacarıqları və beynəlxalq tərəfdaşlarla işləmə qabiliyyəti.
Əlavə Tələblər:
Beynəlxalq logistika və gömrük prosedurları ilə iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir.
Stressə dözümlü, çevik və dinamik bazarda işləmə bacarığı.
Şərait:
İş qrafiki 5/2;
Düzgün və vaxtında əmək haqqı;
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmi işə qəbul;
Sınaq müddəti – 3 ay.
Xahiş olunur, yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərsinlər, mövzu hissəsində “Satınalma mütəxəssisi” qeyd etməyi unutmasınlar.
- Elan nömrəsi: 6043976
- Baxış sayı: 97
- Yenilənmə tarixi: 1 ay əvvəl
Bənzər elanlar

₼
Şöbə müdirinin müavini / Hüquq şöbəsi
Bakı, 26-02-2025

₼
Topoqraf
Bakı, 21-02-2025

₼
Xəritə mühəndisi
Bakı, 20-02-2025

740₼
Ekspeditor
Bakı, 10-02-2025

₼
Təchizat üzrə menecer
Bakı, 04-02-2025

₼
Satınalma mütəxəssisi
Bakı, 11-02-2025

₼
Usta köməkçisi (mebel)
Bakı, 10-02-2025

₼
Beynəlxalq Əlaqələr üzrə kiçik mütəxəssis
Bakı, 11-03-2025

₼
Satınalmalar üzrə mütəxəssis
Bakı, 21-01-2025

600₼
Əməliyyatlar və müştəri xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis
Bakı, 10-02-2025