Daxili Nəzarət və Risklərin İdarə Edilməsi Şöbəsinin Mütəxəssisi
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət İDEAL Kredit
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
İş haqqında məlumat:
Şirkətin daxili proseslərin qanunvericiliyə uyğun olub-olmamasına dair yoxlamanı həyata keçirtmək və müvafiq hesabatlar hazırlanmaq;
Daxili tədqiqatların aparılması - daxili qayda, proses və siyasətlərin pozuntusu aşkar olunduqda səbəbləri araşdırmaq;
BOKT-nin fəaliyyətinə təsir edə biləcək potensial riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və prioritetləşdirmək;
Risk idarəetmə strategiyaları, siyasətlər və prosedurlar hazırlamaq, həyata keçirmək və təkmilləşdirmək;
Risk idarəetmə proseslərinin effektivliyini izləmək və hesabat vermək, həmçinin tənzimləyici tələblərə uyğunluğu təmin etmək;
Daimi risk qiymətləndirmələri aparmaq, yeni ortaya çıxan riskləri müəyyən etmək və onların aradan qaldırılması üçün təkliflərin hazırlamaq;
Əməkdaşlara potensial risklərlə bağlı daim məlumatlandırmaq.
Namizədə tələblər:
Tələb olunan iş təcrübəsi: risk idarəetməsi, audit və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
Lisenziya / Sertifikat: Komplayens, Risklər və ya Audit sahəsində sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır;
Analitik düşüncə, problem həll etmə bacarığı, qərar qəbuletmə qabiliyyəti;
Etik və peşəkar davranış prinsiplərinə uyğunluq;
Yaxşı ünsiyyət və yazılı hesabat hazırlama bacarıqları;
Məsuliyyətli və dəqiq iş yanaşması;
Yeni risk idarəetmə metodologiyalarının öyrənilməsi və tətbiqi bacarığı.
Əmək haqqı – razılaşma yolu ilə
Email: mailto:gunel.hr@idealkredit.az
Şirkətin daxili proseslərin qanunvericiliyə uyğun olub-olmamasına dair yoxlamanı həyata keçirtmək və müvafiq hesabatlar hazırlanmaq;
Daxili tədqiqatların aparılması - daxili qayda, proses və siyasətlərin pozuntusu aşkar olunduqda səbəbləri araşdırmaq;
BOKT-nin fəaliyyətinə təsir edə biləcək potensial riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək və prioritetləşdirmək;
Risk idarəetmə strategiyaları, siyasətlər və prosedurlar hazırlamaq, həyata keçirmək və təkmilləşdirmək;
Risk idarəetmə proseslərinin effektivliyini izləmək və hesabat vermək, həmçinin tənzimləyici tələblərə uyğunluğu təmin etmək;
Daimi risk qiymətləndirmələri aparmaq, yeni ortaya çıxan riskləri müəyyən etmək və onların aradan qaldırılması üçün təkliflərin hazırlamaq;
Əməkdaşlara potensial risklərlə bağlı daim məlumatlandırmaq.
Namizədə tələblər:
Tələb olunan iş təcrübəsi: risk idarəetməsi, audit və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
Lisenziya / Sertifikat: Komplayens, Risklər və ya Audit sahəsində sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır;
Analitik düşüncə, problem həll etmə bacarığı, qərar qəbuletmə qabiliyyəti;
Etik və peşəkar davranış prinsiplərinə uyğunluq;
Yaxşı ünsiyyət və yazılı hesabat hazırlama bacarıqları;
Məsuliyyətli və dəqiq iş yanaşması;
Yeni risk idarəetmə metodologiyalarının öyrənilməsi və tətbiqi bacarığı.
Əmək haqqı – razılaşma yolu ilə
Email: mailto:gunel.hr@idealkredit.az
- Elan nömrəsi: 6200428
- Baxış sayı: 16
- Yenilənmə tarixi: 2 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
1500₼
Hüquqşünas
Bakı, 15-11-2024
₼
Yeməkxana üzrə admin
Bakı, 06-11-2024
₼
Xizək və Snowboard təlimatçısı
Bakı, 11-11-2024
700₼
Təqdimat üzrə ofis meneceri
Bakı, 09-10-2024
₼
Xammal və Təchizat Şöbəsinin müdiri
Quba, 24-10-2024
800₼
Sənədlərin hazırlanması üzrə mütəxəssis
Bakı, 03-11-2024
750₼
Tanıtımçı ofis meneceri
Bakı, 14-10-2024
₼
Sənədləşmə üzrə hüquqşünas
Bakı, 26-10-2024
₼
Kuryer koordinatoru
Bakı, 06-11-2024
₼
Tədbirlər üzrə kiçik mütəxəssis
Bakı, 25-10-2024