Mobil nömrənizi daxil edin
OTP kodu daxil edin
Xoş gəldiniz

Hesaba uğurla daxil oldunuz.

LaLiga Game Center Filial Meneceri

premium
Elanını Premium et 1 gün - 1₼
Məhsulun ümumi təsviri
  • Şəhər Bakı
  • Şirkət La Liga Game Center
  • Vakansiyalar Digər
  • Çatdırılma Xeyr
  • Kredit Xeyr
  • Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:


Oyun mərkəzinin ümumi idarə edilməsi və gündəlik iş axınının təşkil edilməsi;
Ofisiantların, operatorların, aşpazların və təmizlik personalının işinə nəzarət və dəstək;
Gündəlik brifinqlər və həftəlik təlimlər proqramını qurmaq və tətbiq etmək;
Tabeliyində olan bütün işçilərin işinə nəzarət və işçilərin məhsuldar işləməsini təmin etmək;
Rutin işlərdən əlavə qoyulan işlərin vaxtında icra edilməsi və bununla bağlı həftəlik rapor vermə. Həmçinin göndərilən işləri təhvil vermə tarix (deadline) qoymaq və həmin tarixə qədər yerinə yetirmək;
Aşpaz, ofisiant köməkçisi və ofisiant xidmətinin düzgün və effektiv şəkildə işləməsi;
Stres və münaqişə hallarını idarə etmək;
Yemək və qıdaların düzgün təqdimatda və vaxtında müştəriyə çatdırılmasına nəzarət;
Fəaliyyət ərazisində gündəlik gəzinti-baxış keçirmək təmizliyin yüksək səviyyədə olmasını təmin etmək (Çöl, giriş, lift, fasad, otağlar, mətbəx, tuvaletlər, koridorlar və digər müştərinin gözünə dəyə biləcək obyektə aid olan yerlər);
Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq, xidmət keyfiyyətinə nəzarət etmək və onların məmnuniyyətini təmin etmək;
Xidmətin keyfiyyətini qaldırmaq məqsədi ilə mütəmadi brifinq və təlimlərin keçirilməsi;
Gülərüz və viziual xoşgörünümlü ofisiantların işə götrülməsi (Ofisiantların Rus dilli bilməsi üstünlükdür);
Təmizlik, işçilərin loyallığı, gülərüzlülüyü, davamiyyəti və iş performansı;
Müştəri məmnuniyyətini ölçmə;
Müştəri loyallığını saxlama;
Komanda üzvlərinin idarə edilməsi, onların motivasiyasının artırılması və iş keyfiyyətinə nəzarət;
İşçilərə xidmət haqqı bonusu verdikdə KPI (işlərin təmizliyi, loyallığı, gülərüzlülüyü, keyfiyyətli xidməti, davamiyyəti və iş performansı nəzərə alınmalıdır);
Məhsulların keyfiyyətinə və təqdimatına nəzarət etmək;
Mövsümi menyuya dəyişikliklər, yeni məhsullar təklif etmək;
Oyun avadanlıqlarının işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək, texniki problemləri operativ həll etmək və yenilənmələrə nəzarət etmək;
Playstation, Karaoke və Futbol Kanalları barədə personalda bir neçə nəfərin məlumatlı olmasını təmin etmək;
Marketinq və satış strategiyalarını tətbiq edərək, oyun mərkəzinə daha çox müştəri cəlb etmək. Qonaqların şikayət və təklifləri ilə maraqlanmaq, birbaşa rəhbərini məlumatlandırmaq;
Sahibkar və ya Ceo tərəfindən tələb olunan aylıq satış hədəflərini təmin etmək;
Adambaşı Çek ortalamasının artırılması;
Həftədə iki dəfə operation xidmət və satışla bağlı imtahan və testlərin keçrilməsi;
Müştəri şikayətlərinə operativ və dəqiq cavab vermək;
Gəlir və xərclərə nəzarət edərək, xərcləri minimuma salıb satışı artıraraq gəlirliliyi maksimum etmək və biznesin inkişafını dəstəkləmək;
Alış qiymətlərinə və hazır məhsulların mayə dəyərinə nəzarət;
Oyun turnirləri, tədbirlər və promosyonlar təşkil edərək müştəri cəlb etmək və LaLiga brendinə uyğun fəaliyyətlər həyata keçirmək;
Şirkətin daxili nizam-intizam, təhlükəsizlik texnikası, sanitariya və gigiyena qaydalarına riayat etmək;
Excel biliklərinin artırılması (ehtiyac varsa) və həmçinin ehtiyac görülən təlimlərə qatılma.


Vəzifəyə tələblər:


Təhsil: Ali təhsil üstünlükdür (İdarəetmə, Marketinq, Biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələr üstünlükdür);
İş təcrübəsi: Oyun mərkəzi, əyləncə və ya lounge sektorunda ən azı 2 il idarəçilik təcrübəsi;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür;
Texniki biliklər: Oyun konsolları (PS5, Xbox, PC gaming) və oyun avadanlıqları haqqında məlumat;
Kompüter bilikləri: Microsoft Office (əsasən word və excel) və Logix ERP bilməsi Üstünlükdür;
Müştəri yönümlü yanaşma və ünsiyyət bacarığı: Müştəri yönümlü düşüncə tərzi və əla ünsiyyət bacarıqları;
Şəxsi keyfiyyətlər: Liderlik, təşkilatçılıq, problem həll etmə bacarığı və komandada işləmə qabiliyyəti. Problemləri operativ həll etmək və qərar vermək qabiliyyəti. Komandanı effektiv idarə etmə və motivasiya etmək bacarığı;
Maraq: Oyun sənayesinə və əyləncə mərkəzlərinə maraq


Biz sizə nə təklif edirik?


Stabil əmək haqqı + performans əsaslı bonus sistemi;
Rahat və dinamik iş mühiti;
Karyera inkişafı üçün imkanlar;
Peşəkar komandada çalışma imkanı.


İş haqqında:


Əmək haqqı: 1000-1500 AZN (sabit əmək haqqı + faiz /bonus sistemi);
ARƏM uyğun işə qəbul;
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
İş qrafiki: Tam ştat, 6 günlük iş həftəsi.


Tələblərə cavab verən namizədlər öz şəkilli CV-lərini “Laliga G.C Filial Meneceri” başlığı ilə elektron poçtuna göndərə bilərlər.
  • Elan nömrəsi: 6967584
  • Baxış sayı: 4
  • Yenilənmə tarixi: 18 saat əvvəl
Şikayət et
Şikayətin səbəbini seçin
Dələduz
Artıq satılıb
Kontaktlar yanlış göstərilib
Şübhəli iş elanı
0 /100
Şikayətiniz baxışa göndərildi

Şikayətiniz moderatorlar tərəfindən baxıldıqdan sonra elanın saytın İstifadəçi şərtləri və Qaydalarını pozduğu halda saytdan silinəcəkdir.

Elanı Premium edin

Elanınız ana səhifədəki və axtarış nəticələrindəki Premium bölməsində təsadüfi qaydada göstəriləcək.

Xidmətin müddətini seçin
Ödəniş üsulunu seçin

Ödəniş etməklə İstifadəçi şərtləriQaydalar ilə razılaşırsınız

Diqqət