LaLiga Game Center Filial Meneceri
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət La Liga Game Center
- Vakansiyalar Digər
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:
Oyun mərkəzinin ümumi idarə edilməsi və gündəlik iş axınının təşkil edilməsi;
Ofisiantların, operatorların, aşpazların və təmizlik personalının işinə nəzarət və dəstək;
Gündəlik brifinqlər və həftəlik təlimlər proqramını qurmaq və tətbiq etmək;
Tabeliyində olan bütün işçilərin işinə nəzarət və işçilərin məhsuldar işləməsini təmin etmək;
Rutin işlərdən əlavə qoyulan işlərin vaxtında icra edilməsi və bununla bağlı həftəlik rapor vermə. Həmçinin göndərilən işləri təhvil vermə tarix (deadline) qoymaq və həmin tarixə qədər yerinə yetirmək;
Aşpaz, ofisiant köməkçisi və ofisiant xidmətinin düzgün və effektiv şəkildə işləməsi;
Stres və münaqişə hallarını idarə etmək;
Yemək və qıdaların düzgün təqdimatda və vaxtında müştəriyə çatdırılmasına nəzarət;
Fəaliyyət ərazisində gündəlik gəzinti-baxış keçirmək təmizliyin yüksək səviyyədə olmasını təmin etmək (Çöl, giriş, lift, fasad, otağlar, mətbəx, tuvaletlər, koridorlar və digər müştərinin gözünə dəyə biləcək obyektə aid olan yerlər);
Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq, xidmət keyfiyyətinə nəzarət etmək və onların məmnuniyyətini təmin etmək;
Xidmətin keyfiyyətini qaldırmaq məqsədi ilə mütəmadi brifinq və təlimlərin keçirilməsi;
Gülərüz və viziual xoşgörünümlü ofisiantların işə götrülməsi (Ofisiantların Rus dilli bilməsi üstünlükdür);
Təmizlik, işçilərin loyallığı, gülərüzlülüyü, davamiyyəti və iş performansı;
Müştəri məmnuniyyətini ölçmə;
Müştəri loyallığını saxlama;
Komanda üzvlərinin idarə edilməsi, onların motivasiyasının artırılması və iş keyfiyyətinə nəzarət;
İşçilərə xidmət haqqı bonusu verdikdə KPI (işlərin təmizliyi, loyallığı, gülərüzlülüyü, keyfiyyətli xidməti, davamiyyəti və iş performansı nəzərə alınmalıdır);
Məhsulların keyfiyyətinə və təqdimatına nəzarət etmək;
Mövsümi menyuya dəyişikliklər, yeni məhsullar təklif etmək;
Oyun avadanlıqlarının işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək, texniki problemləri operativ həll etmək və yenilənmələrə nəzarət etmək;
Playstation, Karaoke və Futbol Kanalları barədə personalda bir neçə nəfərin məlumatlı olmasını təmin etmək;
Marketinq və satış strategiyalarını tətbiq edərək, oyun mərkəzinə daha çox müştəri cəlb etmək. Qonaqların şikayət və təklifləri ilə maraqlanmaq, birbaşa rəhbərini məlumatlandırmaq;
Sahibkar və ya Ceo tərəfindən tələb olunan aylıq satış hədəflərini təmin etmək;
Adambaşı Çek ortalamasının artırılması;
Həftədə iki dəfə operation xidmət və satışla bağlı imtahan və testlərin keçrilməsi;
Müştəri şikayətlərinə operativ və dəqiq cavab vermək;
Gəlir və xərclərə nəzarət edərək, xərcləri minimuma salıb satışı artıraraq gəlirliliyi maksimum etmək və biznesin inkişafını dəstəkləmək;
Alış qiymətlərinə və hazır məhsulların mayə dəyərinə nəzarət;
Oyun turnirləri, tədbirlər və promosyonlar təşkil edərək müştəri cəlb etmək və LaLiga brendinə uyğun fəaliyyətlər həyata keçirmək;
Şirkətin daxili nizam-intizam, təhlükəsizlik texnikası, sanitariya və gigiyena qaydalarına riayat etmək;
Excel biliklərinin artırılması (ehtiyac varsa) və həmçinin ehtiyac görülən təlimlərə qatılma.
Vəzifəyə tələblər:
Təhsil: Ali təhsil üstünlükdür (İdarəetmə, Marketinq, Biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələr üstünlükdür);
İş təcrübəsi: Oyun mərkəzi, əyləncə və ya lounge sektorunda ən azı 2 il idarəçilik təcrübəsi;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür;
Texniki biliklər: Oyun konsolları (PS5, Xbox, PC gaming) və oyun avadanlıqları haqqında məlumat;
Kompüter bilikləri: Microsoft Office (əsasən word və excel) və Logix ERP bilməsi Üstünlükdür;
Müştəri yönümlü yanaşma və ünsiyyət bacarığı: Müştəri yönümlü düşüncə tərzi və əla ünsiyyət bacarıqları;
Şəxsi keyfiyyətlər: Liderlik, təşkilatçılıq, problem həll etmə bacarığı və komandada işləmə qabiliyyəti. Problemləri operativ həll etmək və qərar vermək qabiliyyəti. Komandanı effektiv idarə etmə və motivasiya etmək bacarığı;
Maraq: Oyun sənayesinə və əyləncə mərkəzlərinə maraq
Biz sizə nə təklif edirik?
Stabil əmək haqqı + performans əsaslı bonus sistemi;
Rahat və dinamik iş mühiti;
Karyera inkişafı üçün imkanlar;
Peşəkar komandada çalışma imkanı.
İş haqqında:
Əmək haqqı: 1000-1500 AZN (sabit əmək haqqı + faiz /bonus sistemi);
ARƏM uyğun işə qəbul;
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
İş qrafiki: Tam ştat, 6 günlük iş həftəsi.
Tələblərə cavab verən namizədlər öz şəkilli CV-lərini “Laliga G.C Filial Meneceri” başlığı ilə elektron poçtuna göndərə bilərlər.
Oyun mərkəzinin ümumi idarə edilməsi və gündəlik iş axınının təşkil edilməsi;
Ofisiantların, operatorların, aşpazların və təmizlik personalının işinə nəzarət və dəstək;
Gündəlik brifinqlər və həftəlik təlimlər proqramını qurmaq və tətbiq etmək;
Tabeliyində olan bütün işçilərin işinə nəzarət və işçilərin məhsuldar işləməsini təmin etmək;
Rutin işlərdən əlavə qoyulan işlərin vaxtında icra edilməsi və bununla bağlı həftəlik rapor vermə. Həmçinin göndərilən işləri təhvil vermə tarix (deadline) qoymaq və həmin tarixə qədər yerinə yetirmək;
Aşpaz, ofisiant köməkçisi və ofisiant xidmətinin düzgün və effektiv şəkildə işləməsi;
Stres və münaqişə hallarını idarə etmək;
Yemək və qıdaların düzgün təqdimatda və vaxtında müştəriyə çatdırılmasına nəzarət;
Fəaliyyət ərazisində gündəlik gəzinti-baxış keçirmək təmizliyin yüksək səviyyədə olmasını təmin etmək (Çöl, giriş, lift, fasad, otağlar, mətbəx, tuvaletlər, koridorlar və digər müştərinin gözünə dəyə biləcək obyektə aid olan yerlər);
Müştərilərlə yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq, xidmət keyfiyyətinə nəzarət etmək və onların məmnuniyyətini təmin etmək;
Xidmətin keyfiyyətini qaldırmaq məqsədi ilə mütəmadi brifinq və təlimlərin keçirilməsi;
Gülərüz və viziual xoşgörünümlü ofisiantların işə götrülməsi (Ofisiantların Rus dilli bilməsi üstünlükdür);
Təmizlik, işçilərin loyallığı, gülərüzlülüyü, davamiyyəti və iş performansı;
Müştəri məmnuniyyətini ölçmə;
Müştəri loyallığını saxlama;
Komanda üzvlərinin idarə edilməsi, onların motivasiyasının artırılması və iş keyfiyyətinə nəzarət;
İşçilərə xidmət haqqı bonusu verdikdə KPI (işlərin təmizliyi, loyallığı, gülərüzlülüyü, keyfiyyətli xidməti, davamiyyəti və iş performansı nəzərə alınmalıdır);
Məhsulların keyfiyyətinə və təqdimatına nəzarət etmək;
Mövsümi menyuya dəyişikliklər, yeni məhsullar təklif etmək;
Oyun avadanlıqlarının işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək, texniki problemləri operativ həll etmək və yenilənmələrə nəzarət etmək;
Playstation, Karaoke və Futbol Kanalları barədə personalda bir neçə nəfərin məlumatlı olmasını təmin etmək;
Marketinq və satış strategiyalarını tətbiq edərək, oyun mərkəzinə daha çox müştəri cəlb etmək. Qonaqların şikayət və təklifləri ilə maraqlanmaq, birbaşa rəhbərini məlumatlandırmaq;
Sahibkar və ya Ceo tərəfindən tələb olunan aylıq satış hədəflərini təmin etmək;
Adambaşı Çek ortalamasının artırılması;
Həftədə iki dəfə operation xidmət və satışla bağlı imtahan və testlərin keçrilməsi;
Müştəri şikayətlərinə operativ və dəqiq cavab vermək;
Gəlir və xərclərə nəzarət edərək, xərcləri minimuma salıb satışı artıraraq gəlirliliyi maksimum etmək və biznesin inkişafını dəstəkləmək;
Alış qiymətlərinə və hazır məhsulların mayə dəyərinə nəzarət;
Oyun turnirləri, tədbirlər və promosyonlar təşkil edərək müştəri cəlb etmək və LaLiga brendinə uyğun fəaliyyətlər həyata keçirmək;
Şirkətin daxili nizam-intizam, təhlükəsizlik texnikası, sanitariya və gigiyena qaydalarına riayat etmək;
Excel biliklərinin artırılması (ehtiyac varsa) və həmçinin ehtiyac görülən təlimlərə qatılma.
Vəzifəyə tələblər:
Təhsil: Ali təhsil üstünlükdür (İdarəetmə, Marketinq, Biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələr üstünlükdür);
İş təcrübəsi: Oyun mərkəzi, əyləncə və ya lounge sektorunda ən azı 2 il idarəçilik təcrübəsi;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür;
Texniki biliklər: Oyun konsolları (PS5, Xbox, PC gaming) və oyun avadanlıqları haqqında məlumat;
Kompüter bilikləri: Microsoft Office (əsasən word və excel) və Logix ERP bilməsi Üstünlükdür;
Müştəri yönümlü yanaşma və ünsiyyət bacarığı: Müştəri yönümlü düşüncə tərzi və əla ünsiyyət bacarıqları;
Şəxsi keyfiyyətlər: Liderlik, təşkilatçılıq, problem həll etmə bacarığı və komandada işləmə qabiliyyəti. Problemləri operativ həll etmək və qərar vermək qabiliyyəti. Komandanı effektiv idarə etmə və motivasiya etmək bacarığı;
Maraq: Oyun sənayesinə və əyləncə mərkəzlərinə maraq
Biz sizə nə təklif edirik?
Stabil əmək haqqı + performans əsaslı bonus sistemi;
Rahat və dinamik iş mühiti;
Karyera inkişafı üçün imkanlar;
Peşəkar komandada çalışma imkanı.
İş haqqında:
Əmək haqqı: 1000-1500 AZN (sabit əmək haqqı + faiz /bonus sistemi);
ARƏM uyğun işə qəbul;
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
İş qrafiki: Tam ştat, 6 günlük iş həftəsi.
Tələblərə cavab verən namizədlər öz şəkilli CV-lərini “Laliga G.C Filial Meneceri” başlığı ilə elektron poçtuna göndərə bilərlər.
- Elan nömrəsi: 6967584
- Baxış sayı: 4
- Yenilənmə tarixi: 18 saat əvvəl
Bənzər elanlar

450₼
Qeydiyyatçı operator
Bakı, 14-02-2025

₼
Mağaza menecerinin müavini (Toys shop)
Bakı, 05-02-2025

₼
Call Center Operator
Bakı, 24-01-2025

600₼
Ofis işi üzrə kadr
Bakı, 13-01-2025

₼
Ofis meneceri
Bakı, 04-03-2025

700₼
Menecer xanım
Bakı, 26-02-2025

₼
Mağaza müdiri
Bakı, 10-02-2025

500₼
Xadimə
Bakı, 24-01-2025

₼
Zəng Mərkəzi - operatoru
Bakı, 27-02-2025

₼
Direktor Köməkçisi
Bakı, 24-02-2025