Marketinq Departamentində İnkişaf Qrupunun Baş Mütəxəssisi
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət PASHA Bank
- Vakansiyalar Digər
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Təsvir
Biznes məqsədlərinə uyğun olaraq hər bir biznes istiqaməti üzrə marketinq və inkişaf strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
Kampaniyaların yaradılması, hesabatların hazırlanması və kampaniyanın effektivliyini ölçmək üçün rəqəmsal komanda ilə iş birliyi;
Məhsulun inkişafı üçün bizneslə sıx əməkdaşlıq;
Marketinq strategiyalarını və gələcək təcrübələri davamlı olaraq optimallaşdırmaq üçün kampaniya nəticələrinin təhlili və daxili maraqlı tərəflərə hesabatın verilməsi;
Məhsulun inkişafını təmin etmək üçün mühəndislər, UX/UI dizaynerləri, CX komandası və digər maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq;
İstifadəçi bazasının böyüməsini təmin etmək üçün data ilə iş;
Məhsulun performansını və əsas artım göstəricilərini izləmək üçün analitik alətlər və idarə panellərindən istifadə;
Məhsul ilə bağlı qərarlar vermək üçün müştəri sorğularının aparılması (NPS, CSI və digər sorğular);
İnkişaf ilə əlaqəli məhsul xüsusiyyətlərinin təkmilləşdirilməsi və prioritetləşdirilməsi üçün məhsul sahiblərinə bazar tendensiyaları haqqında məlumatın verilməsi;
Seqmentlərin məqsədləri üçün inkişaf proqramı planının yaradılması;
İnkişaf imkanlarını müəyyən etmək üçün bazar araşdırmasının, rəqabət və istifadəçi rəyi təhlillərinin aparılması;
İnkişaf imkanlarını müəyyən etmək üçün bazar araşdırmasının, rəqabət və istifadəçi rəyi təhlillərinin aparılması;
Məhsulun/seqmentin hər rəqəmsal/ənənəvi kanalda onlayn mövcudluğunu təmin etmək, hər bir məlumatın aktuallığından əmin olmaq;
Məhsul dəyişikliklərinin (FAQ, zəng mərkəzi, marketinq qrupu, RM və s.) haqqında bank daxilində (daxili maraqlı tərəflər) kommunikasiya olunması;
Xidmətlərin/məhsulların düzgün çatdırılmasını təmin etmək üçün satınalma qrupu ilə sıx əməkdaşlıq;
Məhsul satışını və məlumatlılığın artırılmasını təşkil etmək üçün CSE komandası ilə əməkdaşlıq.
Tələblər
Təhsil: maliyyə, marketinq və ya satış üzrə bakalavr və magistr təhsili;
Tələb olunan iş təcrübəsi: 2-4 il;
Lisenziya / Sertifikat: marketinq, satış üzrə sertifikatı olan namizədlərə üstünlük verilir
Xarici dillər: ingilis/rus
Kompüter bilikləri: “Microsoft Office”, data bazası, “SurveyMonkey”, “Tableau”;
Bank məhsulları üzrə bazar biliklər;
Data baza ilə işləmək bacarığı;
Riyazi biliklər.
Vakansiya haqqında
Son tarix Dekabr 15, 2024
Paylaşılıb Noyabr 5, 2024
Vakansiya növü Tam ştat
Biznes məqsədlərinə uyğun olaraq hər bir biznes istiqaməti üzrə marketinq və inkişaf strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
Kampaniyaların yaradılması, hesabatların hazırlanması və kampaniyanın effektivliyini ölçmək üçün rəqəmsal komanda ilə iş birliyi;
Məhsulun inkişafı üçün bizneslə sıx əməkdaşlıq;
Marketinq strategiyalarını və gələcək təcrübələri davamlı olaraq optimallaşdırmaq üçün kampaniya nəticələrinin təhlili və daxili maraqlı tərəflərə hesabatın verilməsi;
Məhsulun inkişafını təmin etmək üçün mühəndislər, UX/UI dizaynerləri, CX komandası və digər maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq;
İstifadəçi bazasının böyüməsini təmin etmək üçün data ilə iş;
Məhsulun performansını və əsas artım göstəricilərini izləmək üçün analitik alətlər və idarə panellərindən istifadə;
Məhsul ilə bağlı qərarlar vermək üçün müştəri sorğularının aparılması (NPS, CSI və digər sorğular);
İnkişaf ilə əlaqəli məhsul xüsusiyyətlərinin təkmilləşdirilməsi və prioritetləşdirilməsi üçün məhsul sahiblərinə bazar tendensiyaları haqqında məlumatın verilməsi;
Seqmentlərin məqsədləri üçün inkişaf proqramı planının yaradılması;
İnkişaf imkanlarını müəyyən etmək üçün bazar araşdırmasının, rəqabət və istifadəçi rəyi təhlillərinin aparılması;
İnkişaf imkanlarını müəyyən etmək üçün bazar araşdırmasının, rəqabət və istifadəçi rəyi təhlillərinin aparılması;
Məhsulun/seqmentin hər rəqəmsal/ənənəvi kanalda onlayn mövcudluğunu təmin etmək, hər bir məlumatın aktuallığından əmin olmaq;
Məhsul dəyişikliklərinin (FAQ, zəng mərkəzi, marketinq qrupu, RM və s.) haqqında bank daxilində (daxili maraqlı tərəflər) kommunikasiya olunması;
Xidmətlərin/məhsulların düzgün çatdırılmasını təmin etmək üçün satınalma qrupu ilə sıx əməkdaşlıq;
Məhsul satışını və məlumatlılığın artırılmasını təşkil etmək üçün CSE komandası ilə əməkdaşlıq.
Tələblər
Təhsil: maliyyə, marketinq və ya satış üzrə bakalavr və magistr təhsili;
Tələb olunan iş təcrübəsi: 2-4 il;
Lisenziya / Sertifikat: marketinq, satış üzrə sertifikatı olan namizədlərə üstünlük verilir
Xarici dillər: ingilis/rus
Kompüter bilikləri: “Microsoft Office”, data bazası, “SurveyMonkey”, “Tableau”;
Bank məhsulları üzrə bazar biliklər;
Data baza ilə işləmək bacarığı;
Riyazi biliklər.
Vakansiya haqqında
Son tarix Dekabr 15, 2024
Paylaşılıb Noyabr 5, 2024
Vakansiya növü Tam ştat
- Elan nömrəsi: 1323741
- Baxış sayı: 14
- Yenilənmə tarixi: 2 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
₼
Digital Marketing Specialist
Bakı, 02-11-2024
₼
Biznes Analitik
Bakı, 11-11-2024
2000₼
Marketinq departamentinin müdiri
Bakı, 28-10-2024
2500₼
Rəqəmsal marketinq meneceri
Bakı, 26-10-2024
600₼
Sosial Media Meneceri (SMM)
Bakı, 26-10-2024
₼
Rəqəmsal Marketinq üzrə Menecer
Bakı, 26-10-2024
₼
Maliyyə-Hesabatvermə üzrə Aparıcı Analitik
Bakı, 19-11-2024
₼
Marketinq və Rəqəmsal bankçılıq departamentində Marketinq və Partnyor şəbəkəsinin idarə edilməsi şöbəsinin rəisi
Bakı, 19-11-2024
₼
Biznes Analitik
Bakı, 19-11-2024
₼
Sosial Media Meneceri (SMM)
Bakı, 19-11-2024