Rəqəmsal Marketinq üzrə Menecer
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Vakansiyalar Reklam meneceri
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
1.Rəqəmsal Strategiya və Tətbiq:
Onlayn mövcudluğu artırmaq, nişanlanma və dönüşümləri (satışları) artırmaq və ümumi rəqəmsal əhatə dairəsini artırmaq üçün hərtərəfli rəqəmsal marketinq strategiyalarını hazırlayın və icra edir,
Axtarış motorları, sosial media / AdTech və e-poçt marketinqi daxil olmaqla müxtəlif platformalarda rəqəmsal marketinq kampaniyalarını planlaşdırın və idarə edir,
İşin həcmini müəyyənləşdirin və sosial media səhifələrimizi və hesablarımızı idarə edən bir neçə Sosial Media Administratoru üçün təlimat verir.
2. Məzmun İnkişafı və Rəqəmsal İdarəetmə:
Bütün rəqəmsal və sosial media məkanlarında yüksək keyfiyyətli məzmunun yaradılmasını və kurasiyasını təmin etmək,
Rəqəmsal kampaniyalar üçün KPI-lar haqqında hesabat vermək, fikirlər təqdim etmək, rəqib araşdırmaları aparmaq və rəqəmsal performansı yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələr vermək üçün idarə panellərini hazırlamaq və saxlamaq,
Veb saytlar, sosial media səhifələri və digər onlayn platformalar daxil olmaqla, bütün rəqəmsal aktivlərin idarə edilməsinə nəzarət etmək, bütün rəqəmsal əlaqə nöqtələrində məzmunda ardıcıllığı təmin etmək.
3. Marketinq texnologiyasının qəbulu:
Rəqəmsal marketinq səylərini optimallaşdırmaq və optimallaşdırmaq üçün marketinq avtomatlaşdırma vasitələrini və kommunikasiya texnologiyalarını araşdırmaq, tövsiyələr vermək, tətbiq etmək və idarə etmək,
Rəqəmsal marketinq alətləri, texnologiyaları və platformalarından səmərəli istifadə etməklə daha geniş marketinq komandasını öyrətmək və dəstəkləmək,
Biznesin dinamik bazarda rəqəmsal rəqabətə davamlı olmasını təmin etmək üçün ən son rəqəmsal marketinq tendensiyaları, alətlər və ən yaxşı təcrübələrdən xəbərdar olur
Təcrübə:
Rəqəmsal marketinq sahəsində minimum 4 il iş təcrübəsi, ən azı 2 il menecment vəzifəsində işləmiş,
Rəqəmsal marketinq kampaniyalarını və onlayn məşğulluq fəaliyyətlərini uğurla idarə etməkdə sübut edilmiş təcrübə,
Moda pərakəndə satışında və ya istehlakçı tərəfindən idarə olunan sənayedə təcrübə yüksək arzuolunandır.
Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
Rəqəmsal marketinq strategiyaları, alətləri və ən yaxşı təcrübələri haqqında güclü anlayış,
Məzmun idarəetmə sistemləri, sosial media platformaları və marketinq avtomatlaşdırma alətlərində bacarıq,
Əla layihə idarəçiliyi və təşkilatçılıq bacarığı,
Məlumatları şərh etmək və hərəkətə keçə bilən fikirlər yaratmaq bacarığı ilə güclü analitik bacarıqlar,
Yaradıcı düşünmə, problem həll etmə, ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Rəqəmsal Marketinq Meneceri” qeyd edərək aşağıdakı elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Onlayn mövcudluğu artırmaq, nişanlanma və dönüşümləri (satışları) artırmaq və ümumi rəqəmsal əhatə dairəsini artırmaq üçün hərtərəfli rəqəmsal marketinq strategiyalarını hazırlayın və icra edir,
Axtarış motorları, sosial media / AdTech və e-poçt marketinqi daxil olmaqla müxtəlif platformalarda rəqəmsal marketinq kampaniyalarını planlaşdırın və idarə edir,
İşin həcmini müəyyənləşdirin və sosial media səhifələrimizi və hesablarımızı idarə edən bir neçə Sosial Media Administratoru üçün təlimat verir.
2. Məzmun İnkişafı və Rəqəmsal İdarəetmə:
Bütün rəqəmsal və sosial media məkanlarında yüksək keyfiyyətli məzmunun yaradılmasını və kurasiyasını təmin etmək,
Rəqəmsal kampaniyalar üçün KPI-lar haqqında hesabat vermək, fikirlər təqdim etmək, rəqib araşdırmaları aparmaq və rəqəmsal performansı yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələr vermək üçün idarə panellərini hazırlamaq və saxlamaq,
Veb saytlar, sosial media səhifələri və digər onlayn platformalar daxil olmaqla, bütün rəqəmsal aktivlərin idarə edilməsinə nəzarət etmək, bütün rəqəmsal əlaqə nöqtələrində məzmunda ardıcıllığı təmin etmək.
3. Marketinq texnologiyasının qəbulu:
Rəqəmsal marketinq səylərini optimallaşdırmaq və optimallaşdırmaq üçün marketinq avtomatlaşdırma vasitələrini və kommunikasiya texnologiyalarını araşdırmaq, tövsiyələr vermək, tətbiq etmək və idarə etmək,
Rəqəmsal marketinq alətləri, texnologiyaları və platformalarından səmərəli istifadə etməklə daha geniş marketinq komandasını öyrətmək və dəstəkləmək,
Biznesin dinamik bazarda rəqəmsal rəqabətə davamlı olmasını təmin etmək üçün ən son rəqəmsal marketinq tendensiyaları, alətlər və ən yaxşı təcrübələrdən xəbərdar olur
Təcrübə:
Rəqəmsal marketinq sahəsində minimum 4 il iş təcrübəsi, ən azı 2 il menecment vəzifəsində işləmiş,
Rəqəmsal marketinq kampaniyalarını və onlayn məşğulluq fəaliyyətlərini uğurla idarə etməkdə sübut edilmiş təcrübə,
Moda pərakəndə satışında və ya istehlakçı tərəfindən idarə olunan sənayedə təcrübə yüksək arzuolunandır.
Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
Rəqəmsal marketinq strategiyaları, alətləri və ən yaxşı təcrübələri haqqında güclü anlayış,
Məzmun idarəetmə sistemləri, sosial media platformaları və marketinq avtomatlaşdırma alətlərində bacarıq,
Əla layihə idarəçiliyi və təşkilatçılıq bacarığı,
Məlumatları şərh etmək və hərəkətə keçə bilən fikirlər yaratmaq bacarığı ilə güclü analitik bacarıqlar,
Yaradıcı düşünmə, problem həll etmə, ünsiyyət və əməkdaşlıq bacarıqları
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Rəqəmsal Marketinq Meneceri” qeyd edərək aşağıdakı elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
- Elan nömrəsi: 1555480
- Baxış sayı: 28
- Yenilənmə tarixi: 3 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
1200₼
Marketinq Müdiri
Bakı, 26-10-2024
₼
Product manager
Bakı, 28-10-2024
₼
Marketing meneceri
Bakı, 31-10-2024
800₼
Marketinq meneceri işi üzrə kadr
Bakı, 09-10-2024
700₼
Şirkət SMM xidməti
Bakı, 09-10-2024
₼
Baş data analitiki
Bakı, 26-10-2024
1000₼
Sosial Media Mütəxəssisi
Bakı, 28-10-2024
₼
Full-Stack PHP developer
Bakı, 20-11-2024
₼
Biznes Analitik
Bakı, 11-11-2024
₼
Data Scientist (Junior/Middle/Senior)
Bakı, 19-11-2024