Mobil nömrənizi daxil edin
OTP kodu daxil edin
Xoş gəldiniz

Hesaba uğurla daxil oldunuz.

Mühasib/Бухгалтер

premium
Elanını Premium et 1 gün - 1₼
Məhsulun ümumi təsviri
  • Şəhər Bakı
  • Şirkət Carlton Travel Assistance
  • Maliyyə vakansiyalar Mühasib
  • Çatdırılma Xeyr
  • Kredit Xeyr
  • Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri


Mühasibat hesabının müxtəlif sahələri üzrə əməliyyatları (əsas vəsaitlərin, əmtəə-maddi qiymətlilərin, istehsala çəkilən xərclərin, məhsulun satılmasının, təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin nəticələrinin hesabının aparılması, sifarişçilərin-tədarükçülərin hesabı, eləcə də göstərilən xidmətlərə və s. hesabı) yerinə yetirir;
Maliyyə intizamının yerinə yetirilməsinə və ehtiyatlardan səmərəli istifadəyə yönəlmiş tədbirlərin işlənib hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak;
bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks edilməsi, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtib və təqdim edilməsinin təşkil və nəzarəti;
Əvvəlki sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulu, onların emala hazırlanması;
Pul vəsaitlərinin, əmtəə maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat hesabında əks edilməsi;
Dövlət büdcəsinə ödənişlərin, sosial sığorta ayırmalarının, işçilərin əmək haqqına yönəldilən maliyyə vəsaitlərinin ayrılmasını, vergilərin, ödənişlərin köçürülməsini icrası;
Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumatın hazırlanması, mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət, rəsmiləşdirmə;
debitor və kreditor, əsas vəsaitlərinin, qeyri-maddi aktivlərinin uçotunun aparılması;
Aylıq əmək haqqı, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik vərəqələri ilə bağlı müavinətlərin hesablanması və ödənilməsi;
Bank sənədlərini tərtibi, müvafiq ödənişlərin icrası;
Kassa uçotuna nəzarət;
Maliyyə hesabatlarının beynəlxalq standartlara əsasən hazırlanması (Profit and loss statement, cash flow statement, balance sheet and etc);
Lazimi dövlət orqanlarına bəyannamələr və hesabatların vaxtında hazırlayıb təqdim etmək;
Şirkətlərlə bağlanan müqavilələrinin, invoysların və digər maliyyə sənədlərin vaxtında hazırlanması, yoxlanılması, göndərilməsi və nəzarətin təşkilı;
Tender və Təchizat proseslərinində iştirak etmək və gedişi haqqında hesabatlar hazırlamaq;


Tələblər:


Ali iqtisadi təhsil;
Minimum 2-3 illik təcrübə
Kompüter bilikləri: 1C, MS
ACCA (F3, F7) sertifikatları
Rus və Azərbaycan dilləri;
İngilis dili bilənlərə üstünülk verilir
Maliyyə təhlili, büdcələmə və proqnozlaşdırma üzrə güclü biliklər.
Analitik və problem həll etmə bacarıqları.
Maliyyə idarəetmə proqramlarında və yüksək səviyyəli Excel biliklərində səriştə.
Liderlik və komanda idarəetmə qabiliyyəti.
Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları.
Dəqiqlik və dürüstlük.


Şərtlər:


İş cədvəli 5/2, 8 saat
əmək haqqı 1500 AZN NET


Обязанности


Операции по различным направлениям бухгалтерского учета (учет основных средств, товарно-материальных ценностей, затрат на производство, реализацию продукции, результатов хозяйственно-финансовой деятельности, учет заказчиков-поставщиков, а также оказанных услуг и др.)
Участие в разработке и реализации мероприятий, направленных на выполнение финансовой дисциплины и эффективное использование ресурсов;
Организация и контроль верного отражения в бух.учете всех финансово-хозяйственных операций, составления и представления бухгалтерско-финансовой отчетности в установленные сроки;
прием и контроль предыдущих документов в соответствии с cсоответствующими счета и подготовка их к обработке;
Отображение на бух.счете операций, связанных с движением денежных средств, товарно-материальных ценностей;
Перечисление в гос.бюджет платежей, отчислений на социальное страхование, финансовых средств, направляемых на оплату труда сотрудников, перечисление налогов, платежей;
Сбор информации по соответствующим направлениям учета для составления отчетности, контроль ведения бух. документации, ее оформление;
Учет дебиторов и кредиторов, основных средств, нематериальных активов компании;
Расчет и выплата ежемесячной заработной платы, отпускных, командировочных, пособий по болезни;
Составление банковских документов, соответствующие платежи;
Контроль кассового учета;
Подготовка финансовой отчетности в соответствии с международными стандартами (отчет о прибылях и убытках, отчет о движении денежных средств, баланс и т. д.);
Своевременная подготовка и представление деклараций и отчетов в соответствующие государственные органы;
Организация своевременной подготовки, проверки, отправки и контроля контрактов с другими компаниями, инвойсов и других финансовых документов;
Участвовать в тендерах и процессах поставки и составлять отчеты о ходе;


Требования:


Высшее экономическое образование;
Минимум 2-3 года опыта
Компьютерные знания: 1С, МС
Сертификаты ACCA (F3, F7)
Русский и азербайджанский языки;
Знание английского языка
Сильные знания в области финансового анализа, бюджетирования и прогнозирования.
Аналитические навыки и навыки решения проблем.
Компетентность в программах финансового менеджмента и высокий уровень знаний Excel.
Лидерство и способность управлять командой.
Сильные коммуникативные и презентационные навыки.
Точность и честность.


Условия:


Рабочий график 5/2, 8 часов
Зарплата 1500 AZN NET
  • Elan nömrəsi: 4076956
  • Baxış sayı: 2
  • Yenilənmə tarixi: 3 saat əvvəl
Şikayət et
Şikayətin səbəbini seçin
Dələduz
Artıq satılıb
Kontaktlar yanlış göstərilib
Şübhəli iş elanı
0 /100
Şikayətiniz baxışa göndərildi

Şikayətiniz moderatorlar tərəfindən baxıldıqdan sonra elanın saytın İstifadəçi şərtləri və Qaydalarını pozduğu halda saytdan silinəcəkdir.

Elanı Premium edin

Elanınız ana səhifədəki və axtarış nəticələrindəki Premium bölməsində təsadüfi qaydada göstəriləcək.

Xidmətin müddətini seçin
Ödəniş üsulunu seçin

Ödəniş etməklə İstifadəçi şərtləriQaydalar ilə razılaşırsınız

Diqqət