Müştəri xidmətləri qəbulu üzrə operator
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Baku Servis Kompani
- Vakansiyalar Operator (Call centre)
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:
Təmir üçün müraciət edən müştərilərin sifarişlərini qeydə almaq, suallarını cavablandırmaq, cihazları yoxlayıb qeydə almaq və təhvil-təslim etmək;
Müştəriyə və cihaza aid olan məlumatların sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
Müştəriyə xidmətlər barəsində lazımi məlumatların təqdim edilməsi;
Zəruri informasiyanın alınması məqsədilə müştərilərlə əlaqənin yaradılması.
Tələblər:
Ali və ya orta təhsil;
MS Office proqramları üzrə biliklər;
Müştəri xidmətləri sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır;
Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışmaq;
Müştərilərlə güclü ünsiyyət qurma bacarığı;
Tələbkar, obyektiv, məsuliyyətli, çevik olmalı;
Stresə davamlılıq və problemli vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti;
Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
Yaş həddi: 20-50.
İş şəraiti:
6 günlük iş həftəsi;
Nahar saat 13:00-14:00;
İstirahət günləri - bazar günləri;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq.
Xahiş olunur CV-lərinizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməklə elektron poçt adresinə göndərə bilərsiniz
Təmir üçün müraciət edən müştərilərin sifarişlərini qeydə almaq, suallarını cavablandırmaq, cihazları yoxlayıb qeydə almaq və təhvil-təslim etmək;
Müştəriyə və cihaza aid olan məlumatların sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
Müştəriyə xidmətlər barəsində lazımi məlumatların təqdim edilməsi;
Zəruri informasiyanın alınması məqsədilə müştərilərlə əlaqənin yaradılması.
Tələblər:
Ali və ya orta təhsil;
MS Office proqramları üzrə biliklər;
Müştəri xidmətləri sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır;
Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışmaq;
Müştərilərlə güclü ünsiyyət qurma bacarığı;
Tələbkar, obyektiv, məsuliyyətli, çevik olmalı;
Stresə davamlılıq və problemli vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti;
Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
Yaş həddi: 20-50.
İş şəraiti:
6 günlük iş həftəsi;
Nahar saat 13:00-14:00;
İstirahət günləri - bazar günləri;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq.
Xahiş olunur CV-lərinizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməklə elektron poçt adresinə göndərə bilərsiniz
- Elan nömrəsi: 2888762
- Baxış sayı: 21
- Yenilənmə tarixi: 3 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
₼
Sətəm üzrə mühəndis
Bakı, 25-10-2024
500₼
Müştəri xidmətləri üzrə operator
Bakı, 26-10-2024
₼
Müştəri İşləri üzrə Koordinator (Bakı)
Bakı, 19-11-2024
₼
Aparıcı operator
Bakı, 19-11-2024
₼
Mühafizə və rejim şöbəsinə mütəxəssis
Bakı, 19-11-2024
500₼
Qeydiyyatçı (Reception)
Bakı, 19-11-2024
₼
Kredit İşçisi
Bakı, 26-10-2024
500₼
Resepşn (Fitness Spa)
Bakı, 04-11-2024
₼
Qonaqların qəbulu şöbəsinin meneceri
Qəbələ, 19-11-2024
₼
Təchizat üzrə mütəxəssis
Bakı, 05-11-2024