Mobil nömrənizi daxil edin
OTP kodu daxil edin
Xoş gəldiniz

Hesaba uğurla daxil oldunuz.

Ofis Meneceri

premium
Elanını Premium et 1 gün - 1₼
Məhsulun ümumi təsviri
  • Şəhər Bakı
  • Vakansiyalar Ofis menecer
  • Çatdırılma Xeyr
  • Kredit Xeyr
  • Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:


Ofisin gündəlik fəaliyyətinin təşkili və idarə olunması;
Telefon zənglərinə cavab vermək və zəruri hallarda müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatını aparmaq və onların düzgün idarə olunmasını təmin etmək;
Ofis ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və təchizat işlərini təşkil etmək;
Toplantıların və tədbirlərin təşkil olunmasında iştirak etmək;
Gələn qonaqları qəbul etmək;
Müxtəlif hesabatların, müqavilələrin və digər sənədlərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi.


Tələblər:


Ali təhsil;
Ofis meneceri və ya oxşar vəzifədə təcrübə;
MS Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı;
Məsuliyyətli, disiplinli, diqqətli və təşkilatçılıq bacarıqlarına malik olmaq;
Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı;
Azərbaycan və rus dillərini bilmək mütləqdir, ingilis dilini bilmək üstünlükdür.


Təklif edirik:


Rəqabətədavamlı əmək haqqı;
Rahat iş mühiti;
Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanları.


Maraqlanan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Mövzuda "Ofis Meneceri" qeyd etməyi unutmayın.
  • Elan nömrəsi: 1233548
  • Baxış sayı: 53
  • Yenilənmə tarixi: 3 həftə əvvəl
Şikayət et
Şikayətin səbəbini seçin
Dələduz
Artıq satılıb
Kontaktlar yanlış göstərilib
Şübhəli iş elanı
0 /100
Şikayətiniz baxışa göndərildi

Şikayətiniz moderatorlar tərəfindən baxıldıqdan sonra elanın saytın İstifadəçi şərtləri və Qaydalarını pozduğu halda saytdan silinəcəkdir.

Elanı Premium edin

Elanınız ana səhifədəki və axtarış nəticələrindəki Premium bölməsində təsadüfi qaydada göstəriləcək.

Xidmətin müddətini seçin
Ödəniş üsulunu seçin

Ödəniş etməklə İstifadəçi şərtləriQaydalar ilə razılaşırsınız

Diqqət