Sahibkarlarla iş və iqtisadi təhlil şöbəsinin müdiri
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Azərbaycan Respublikası Sahibkarlar Təşkilatları Milli Konfederasiyası
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Əsas əmək funksiyaları:
sahibkarlar və biznes assosiasiyaları ilə əməkdaşlıq əlaqələrinin qurulması;
sahibkarların müraciətlərinin qeydiyyatı və araşdırılması işinin təşkili;
sahibkarların qaldırdığı iqtisadi məsələlərin təhlili, onlara dair rəy, arayış və təkliflər hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
sahibkarların qəbulu, zərurət olduqda onlara şifahi məsləhətlər verilməsi;
sahibkarlar üçün təlim və dəstək xidmətlərinin təşkili, onların icrasında iştirak;
özəl sektorla bağlı mediada yayımlanan iqtisadi məlumatlar və göstəricilərin təhlili;
bazar araşdırmaları məqsədilə sahibkarlar arasında sorğuların təşkili;
sahibkarlığın inkişafı sahəsində mütərəqqi layihələr, proqramlar və tədbirlər barədə təşəbbüslər irəli sürülməsi, onların hazırlanması və təşkilində iştirak;
Konfederasiyanın üzvləri, komissiyaları və regional nümayəndələrinin zəruri məlumatlarla təmin edilməsi;
üzvlər, komissiyalar və regional nümayəndələrin reyestrinin aktuallığının təmin edilməsi;
üzvlər arasında işgüzar əlaqələrin qurulmasına təşkilati dəstək, onlar üçün təlim proqramlarının təşkili;
komissiyaların işinin təşkili, regional nümayəndələrin işinin koordinasiyası;
Konfederasiyanın media vasitələri üçün şöbənin fəaliyyətinə dair məlumatların təmin edilməsi, monitorinqi və təkliflər verilməsi;
icraatına verilən sənədlərin araşdırılması, müraciətlərin cavablandırılması;
icraatına verilən sənədlərə iqtisadi rəy, arayış və təkliflər verilməsi;
şöbədaxili hədəflərin müəyyən olunması və hədəflərin icrasına nəzarət;
şöbənin iş planı və fəaliyyətinin nəticələri barədə dövri hesabatların hazırlanması, dövri statistik bülletenlərinə nəzarət;
şöbə əməkdaşlarının vəzifə təlimatlarının hazırlanması, onların daxili intizam qaydalarına əməl etməsinə nəzarət və fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi;
Konfederasiyanın strateji hədəflərinin müəyyən edilməsi və strateji planının hazırlanmasında iştirak.
Namizəd üçün tələblər:
ali təhsil (biznes idarəetməsi / iqtisadi menecment ixtisaslarına üstünlük verilir);
azı 5 il iş təcrübəsi (biznes idarəetməsi / iqtisadi menecment və ya müştərilərlə iş sahəsində);
ingilis dili bilikləri (əlavə rus dili bilikləri arzuolunandır);
iqtisadi təhlil və proqnozlaşdırma bacarığı, kreativlik və təşəbbüskarlıq;
güclü kommunikasiya qurmaq bacarığı;
liderlik və komandanı idarəetmə bacarığı;
ofis proqramlarında işləmə bacarığı.
İş şərtləri:
AR Əmək Məcəlləsinə uyğun əmək müqaviləsi;
İş vaxtı 09:00 – 18:00;
İş günü 5/2 (şənbə və bazar qeyri-iş günləridir).
Məlumatlandırıcı qeydlər:
CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədəuyğundur;
CV formasında əsas məlumatları lakonik və aydın qeyd edin.
Maraqlanan şəxslər CV-lərini mailto:hr@ask.org.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Məktubun mövzu hissəsində vəzifənin adı - “Sahibkarlarla iş və iqtisadi təhlil şöbəsinin müdiri” yazılmalıdır. Yalnız qeyd olunan tələblərə cavab verən CV-lərə baxılacaqdır.
sahibkarlar və biznes assosiasiyaları ilə əməkdaşlıq əlaqələrinin qurulması;
sahibkarların müraciətlərinin qeydiyyatı və araşdırılması işinin təşkili;
sahibkarların qaldırdığı iqtisadi məsələlərin təhlili, onlara dair rəy, arayış və təkliflər hazırlanıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
sahibkarların qəbulu, zərurət olduqda onlara şifahi məsləhətlər verilməsi;
sahibkarlar üçün təlim və dəstək xidmətlərinin təşkili, onların icrasında iştirak;
özəl sektorla bağlı mediada yayımlanan iqtisadi məlumatlar və göstəricilərin təhlili;
bazar araşdırmaları məqsədilə sahibkarlar arasında sorğuların təşkili;
sahibkarlığın inkişafı sahəsində mütərəqqi layihələr, proqramlar və tədbirlər barədə təşəbbüslər irəli sürülməsi, onların hazırlanması və təşkilində iştirak;
Konfederasiyanın üzvləri, komissiyaları və regional nümayəndələrinin zəruri məlumatlarla təmin edilməsi;
üzvlər, komissiyalar və regional nümayəndələrin reyestrinin aktuallığının təmin edilməsi;
üzvlər arasında işgüzar əlaqələrin qurulmasına təşkilati dəstək, onlar üçün təlim proqramlarının təşkili;
komissiyaların işinin təşkili, regional nümayəndələrin işinin koordinasiyası;
Konfederasiyanın media vasitələri üçün şöbənin fəaliyyətinə dair məlumatların təmin edilməsi, monitorinqi və təkliflər verilməsi;
icraatına verilən sənədlərin araşdırılması, müraciətlərin cavablandırılması;
icraatına verilən sənədlərə iqtisadi rəy, arayış və təkliflər verilməsi;
şöbədaxili hədəflərin müəyyən olunması və hədəflərin icrasına nəzarət;
şöbənin iş planı və fəaliyyətinin nəticələri barədə dövri hesabatların hazırlanması, dövri statistik bülletenlərinə nəzarət;
şöbə əməkdaşlarının vəzifə təlimatlarının hazırlanması, onların daxili intizam qaydalarına əməl etməsinə nəzarət və fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi;
Konfederasiyanın strateji hədəflərinin müəyyən edilməsi və strateji planının hazırlanmasında iştirak.
Namizəd üçün tələblər:
ali təhsil (biznes idarəetməsi / iqtisadi menecment ixtisaslarına üstünlük verilir);
azı 5 il iş təcrübəsi (biznes idarəetməsi / iqtisadi menecment və ya müştərilərlə iş sahəsində);
ingilis dili bilikləri (əlavə rus dili bilikləri arzuolunandır);
iqtisadi təhlil və proqnozlaşdırma bacarığı, kreativlik və təşəbbüskarlıq;
güclü kommunikasiya qurmaq bacarığı;
liderlik və komandanı idarəetmə bacarığı;
ofis proqramlarında işləmə bacarığı.
İş şərtləri:
AR Əmək Məcəlləsinə uyğun əmək müqaviləsi;
İş vaxtı 09:00 – 18:00;
İş günü 5/2 (şənbə və bazar qeyri-iş günləridir).
Məlumatlandırıcı qeydlər:
CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədəuyğundur;
CV formasında əsas məlumatları lakonik və aydın qeyd edin.
Maraqlanan şəxslər CV-lərini mailto:hr@ask.org.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. Məktubun mövzu hissəsində vəzifənin adı - “Sahibkarlarla iş və iqtisadi təhlil şöbəsinin müdiri” yazılmalıdır. Yalnız qeyd olunan tələblərə cavab verən CV-lərə baxılacaqdır.
- Elan nömrəsi: 3266837
- Baxış sayı: 7
- Yenilənmə tarixi: 2 gün əvvəl
Bənzər elanlar
500₼
Problemli kreditlər üzrə yığım operatoru (SOFT)
Bakı, 11-11-2024
400₼
Ofis Meneceri
Bakı, 26-10-2024
₼
Reservation Agent/Rezervasiya üzrə Nümayəndə
Bakı, 19-11-2024
₼
Office assistant
Bakı, 19-11-2024
₼
Çağrı mərkəzi operatoru (Azərbaycan dilli)
Bakı, 04-11-2024
600₼
Resepşn
Bakı, 26-10-2024
₼
Senior Internal Auditor / Baş Daxili Auditor
Bakı, 19-11-2024
₼
Müştəri xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis
Bakı, 25-10-2024
500₼
Ofis meneceri
Bakı, 15-11-2024
600₼
Ofis işi üzrə kadr
Bakı, 09-10-2024