Problemli kreditlər üzrə yığım operatoru (SOFT)
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət SF Azərbaycan BOKT
- Vakansiyalar Operator (Call centre)
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Görəcəyiniz işlər:
Problemli kredit portfellərinə nəzarət etmək;
Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq;
Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
Kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək;
Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək.
Bu vəzifə üzrə ideal namizəd:
Aidiyyati sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus dili yaxşı səviyyədə arzuolunandır;
Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları;
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Stress altında işləmək və çətin vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti;
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Biz təklif edirik:
Müasir ofis;
Sürətlə inkişaf edən Fintech şirkətinin bir hissəsi olmaq;
Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv;
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
Tibbi sığorta təminatının verilməsi (3 ay sonra);
Dadlı və limitsiz qəhvə;
“Team building” tədbirlərinin keçirilməsi.
Şərtlər:
İş vaxtı: Keçici cədvələ uyğun olaraq növbəli iş rejimi (09:00-dan 18:00-dək; 10:00-dan 19:00-dək). Nahar vaxtı 1 saat;
Əmək haqqı: 500 azn (net) + 550 KPI bonus;
Ünvan: Bakı şəhəri, Xətai rayonu “Demirchi Tower” Biznes Mərkəzi;
Problemli kredit portfellərinə nəzarət etmək;
Hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə ödənişlərini təmin etmək üçün mütəmadi əlaqə saxlamaq;
Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlər görmək;
Kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
Hesabatların hazırlanması və vəzifə öhdəliklərini dəqiqliklə, məsuliyyət ilə yerinə yetirmək;
Şirkətin rəhbərliyi tərəfindən tapşırılan digər vəzifə və öhdəliklərini həyata keçirmək.
Bu vəzifə üzrə ideal namizəd:
Aidiyyati sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, Rus dili yaxşı səviyyədə arzuolunandır;
Komputer bilikləri: MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramları;
Müxtəlif düşüncə və dünyagörüşə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Stress altında işləmək və çətin vəziyyətlərin həlli yollarının müəyyən etmək qabiliyyəti;
Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı.
Biz təklif edirik:
Müasir ofis;
Sürətlə inkişaf edən Fintech şirkətinin bir hissəsi olmaq;
Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv;
Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
Tibbi sığorta təminatının verilməsi (3 ay sonra);
Dadlı və limitsiz qəhvə;
“Team building” tədbirlərinin keçirilməsi.
Şərtlər:
İş vaxtı: Keçici cədvələ uyğun olaraq növbəli iş rejimi (09:00-dan 18:00-dək; 10:00-dan 19:00-dək). Nahar vaxtı 1 saat;
Əmək haqqı: 500 azn (net) + 550 KPI bonus;
Ünvan: Bakı şəhəri, Xətai rayonu “Demirchi Tower” Biznes Mərkəzi;
- Elan nömrəsi: 8932702
- Baxış sayı: 14
- Yenilənmə tarixi: 1 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
₼
Administrative Assistant
Bakı, 19-11-2024
500₼
Secretary
Bakı, 15-11-2024
₼
Ofis meneceri
Bakı, 26-10-2024
₼
Data and Cataloguing Administrator
Bakı, 19-11-2024
₼
Personal assistant
Bakı, 15-11-2024
₼
Bridge Plaza Şöbəsinin Baş Müştəri Meneceri
Bakı, 20-11-2024
₼
Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis
Bakı, 02-11-2024
₼
Ofis Assistenti
Bakı, 19-11-2024
₼
Project Director
Bakı, 11-11-2024
₼
Reception
Bakı, 11-11-2024