Sənədləşmələr üzrə köməkçi
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Terra Pharm
- Vakansiyalar Digər
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Əməliyyatların İdarə Edilməsi:
Şirkətin gündəlik əməliyyat proseslərinin planlanması və həyata keçirilməsi ;
Proseslərin düzgün izlənməsi və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması.
Sənədləşmə və Arxivləşmə:
Şirkət sənədlərinin hazırlanması, yoxlanması və düzgün arxivləşdirilməsi ;
Müqavilələrin, təkliflərin və digər rəsmi sənədlərin tərtibi və izlənməsi ;
Elektron və fiziki sənəd dövriyyəsinin idarə edilməsi.
Ünsiyyət və Koordinasiya:
Müştərilər, tərəfdaşlar və daxili şöbələr ilə koordinasiyanın təmin olunması ;
Sifarişlərin, layihələrin və əməliyyatların vaxtında həyata keçirilməsi üçün komanda ilə işləmək.
Hesabatlıq və Analiz:
Lazım olduğu təqdirdə gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.
Şirkət Prosedurlarına Riayət:
Qanunvericilik, daxili prosedurlar və standartlarla uyğunluğu təmin etmək ;
Təhlükəsizlik və məxfilik qaydalarına riayət etmək.
Namizədə tələblər:
İdarəetmə, biznes, və ya əlaqəli sahədə ali təhsil ;
Əməliyyat idarəetməsi və ya sənədləşmə sahəsində iş təcrübəsinin olması arzuolunandır ;
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) və sənəd idarəetmə sistemlərində işləmə təcrübəsi ;
Azərbaycan və rus dillərində sərbəst yazı və danışıq, İngilis dili arzuolunandır.
Şəxsi Keyfiyyətlər:
Detallara diqqət və məsuliyyətli yanaşma ;
Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı ;
Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqları ;
Ünsiyyətqurma və komanda ilə işləmə bacarığı.
Əmək Şəraiti:
5 günlük iş həftəsi ( 09:00-dan 18:00-dək) ;
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcək ;
Rahat iş mühiti və peşəkar inkişaf imkanları.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına məktubun mövzu hissəsində “Sənədləşmələr üzrə köməkçi” yazaraq göndərə bilərlər
Əməliyyatların İdarə Edilməsi:
Şirkətin gündəlik əməliyyat proseslərinin planlanması və həyata keçirilməsi ;
Proseslərin düzgün izlənməsi və təkmilləşdirilməsi üçün təkliflərin hazırlanması.
Sənədləşmə və Arxivləşmə:
Şirkət sənədlərinin hazırlanması, yoxlanması və düzgün arxivləşdirilməsi ;
Müqavilələrin, təkliflərin və digər rəsmi sənədlərin tərtibi və izlənməsi ;
Elektron və fiziki sənəd dövriyyəsinin idarə edilməsi.
Ünsiyyət və Koordinasiya:
Müştərilər, tərəfdaşlar və daxili şöbələr ilə koordinasiyanın təmin olunması ;
Sifarişlərin, layihələrin və əməliyyatların vaxtında həyata keçirilməsi üçün komanda ilə işləmək.
Hesabatlıq və Analiz:
Lazım olduğu təqdirdə gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.
Şirkət Prosedurlarına Riayət:
Qanunvericilik, daxili prosedurlar və standartlarla uyğunluğu təmin etmək ;
Təhlükəsizlik və məxfilik qaydalarına riayət etmək.
Namizədə tələblər:
İdarəetmə, biznes, və ya əlaqəli sahədə ali təhsil ;
Əməliyyat idarəetməsi və ya sənədləşmə sahəsində iş təcrübəsinin olması arzuolunandır ;
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) və sənəd idarəetmə sistemlərində işləmə təcrübəsi ;
Azərbaycan və rus dillərində sərbəst yazı və danışıq, İngilis dili arzuolunandır.
Şəxsi Keyfiyyətlər:
Detallara diqqət və məsuliyyətli yanaşma ;
Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı ;
Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarıqları ;
Ünsiyyətqurma və komanda ilə işləmə bacarığı.
Əmək Şəraiti:
5 günlük iş həftəsi ( 09:00-dan 18:00-dək) ;
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcək ;
Rahat iş mühiti və peşəkar inkişaf imkanları.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına məktubun mövzu hissəsində “Sənədləşmələr üzrə köməkçi” yazaraq göndərə bilərlər
- Elan nömrəsi: 9669910
- Baxış sayı: 5
- Yenilənmə tarixi: 1 gün əvvəl
Bənzər elanlar
1000₼
Mağaza müdirinin köməkçisi
Bakı, 19-11-2024
₼
Директор магазина
Bakı, 19-11-2024
₼
Mağaza direktoru
Bakı, 26-10-2024
₼
Ofis Meneceri
Bakı, 26-10-2024
500₼
Müştəri xidmətləri üzrə operator
Bakı, 26-10-2024
600₼
Ofis Meneceri
Bakı, 11-12-2024
₼
Məhsul sahibi
Bakı, 03-12-2024
₼
Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis
Bakı, 03-12-2024
₼
Ofis Meneceri
Bakı, 26-10-2024
500₼
Secretary
Bakı, 15-11-2024