Təchizat Departamenti /Mütəxəssis-Supply Chain Management Specialist
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət Azercell
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Azercell Ailəsinə qatılmağa dəvət edirik:
Peşəkar komandamıza qoşulun və yaradıcı, dinamik, korporativ mədəniyyət üçün fərqli imkanlardan zövq alın. Əminik ki,şərtlərimiz və rahat iş mühiti komandamızın ayrılmaz bir hissəsi olmağınıza imkan yaradacaq.
Komandaya qoşulmaqla Siz nə əldə edəcəksiniz:
Ölkənin lider mobil operator şirkətində iş təcrübəsi
Hibrid iş rejimi
Peşəkarlardan ibarət korporativ mühitdə çevik, innovativ və nəticəyönümlü komandada iş
Davamlı karyera inkişafı imkanları
Rəqabətli əmək haqqı
Korporativ nömrə ilə təmin olunma
Limitsiz Azeronline Internet Paketi
İş qrafiki:
Hibrid iş rejimi ilə: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 - 18:00.
Şənbə və bazar günləri, milli bayramlar və matəm günü qeyri-iş günləridir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Təchizatçı bazasını mütəmadi olaraq yeniləmək və genişləndirmək
Təchizatçının inhisarçı mövqeyinin qarşısını almaq məqsədi ilə, bazarda üstünlük təşkil edən alternativ texnologiyaları, məhsul və yeni təchizatçıları nəzərə almaq
Təchizatçı bazarını mütəmadi araşdırmaq və təhlil etmək
İddiaçıların müəyyən edilməsi (Bidder List)
Ehtiyac olduğu halda VMD yaradılması və nəzarəti
Müsabiqəyə Dəvət sənədinin hazırlanması və göndərilməsi
İddiaçıların sorğularının cavablandırılması
Müsabiqə təkliflərinin alınması
Zəruri yoxlamalar prosesini icrası
Təkliflərin qiymətləndirilməsi
Yekun danışıqların aparılması və ən yaxşı təklifin alınması
Müsabiqə üzrə qalibin müəyyən edilməsi və birbaşa rəhbər ilə razılaşdırılması
Satınalmanın nəticəsinə dair hesabat formasının hazırlanması
Müqavilənin yaradılması və imzalanmasının təşkili. Alış tələbinin (PO) yaradılması
İş prosesinin təkmilləşdirilməsi ilə əlaqədar innovativ ideyaların təqdim edilməsi
Tələb olunan təcrübə, bilik və bacarıqlar:
Təhsil - Ali təhsil
İş təcrübəsi - Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
Dil bilikləri - Azərbaycan dili əla, Rus dili və İngilis dili yaxşı səviyyədə
Texniki biliklər - MS Office proqramlarından istifadə bacarıqları (Powerpoint, Word və Excel)
Hər hansı ERP sistemlərində iş təcrübəsi/bacarığı;
Əlavə Tələblər - Yüksək kommunikasiya və təqdim etmə bacarığı
Yetkinliklər:
Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları;
Yenilikçi və daima inkişaf etmək təşəbbüsünün olması.
Yaranan problemləri tez bir zamanda həll etmək bacarığı;
Nəzarət etmək qabiliyyəti;
İşləri yüksək səviyyədə icra etmək bacarığı;
Yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı.
Seçim mərhələləri:
CV-lərin nəzərdən keçirilməsi
Yetkinliklər/Texniki bacarıqların yoxlanmasına dair Müsahibə
Son müraciət tarixi: 17th December 2024 06:00 PM
Peşəkar komandamıza qoşulun və yaradıcı, dinamik, korporativ mədəniyyət üçün fərqli imkanlardan zövq alın. Əminik ki,şərtlərimiz və rahat iş mühiti komandamızın ayrılmaz bir hissəsi olmağınıza imkan yaradacaq.
Komandaya qoşulmaqla Siz nə əldə edəcəksiniz:
Ölkənin lider mobil operator şirkətində iş təcrübəsi
Hibrid iş rejimi
Peşəkarlardan ibarət korporativ mühitdə çevik, innovativ və nəticəyönümlü komandada iş
Davamlı karyera inkişafı imkanları
Rəqabətli əmək haqqı
Korporativ nömrə ilə təmin olunma
Limitsiz Azeronline Internet Paketi
İş qrafiki:
Hibrid iş rejimi ilə: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 - 18:00.
Şənbə və bazar günləri, milli bayramlar və matəm günü qeyri-iş günləridir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
Təchizatçı bazasını mütəmadi olaraq yeniləmək və genişləndirmək
Təchizatçının inhisarçı mövqeyinin qarşısını almaq məqsədi ilə, bazarda üstünlük təşkil edən alternativ texnologiyaları, məhsul və yeni təchizatçıları nəzərə almaq
Təchizatçı bazarını mütəmadi araşdırmaq və təhlil etmək
İddiaçıların müəyyən edilməsi (Bidder List)
Ehtiyac olduğu halda VMD yaradılması və nəzarəti
Müsabiqəyə Dəvət sənədinin hazırlanması və göndərilməsi
İddiaçıların sorğularının cavablandırılması
Müsabiqə təkliflərinin alınması
Zəruri yoxlamalar prosesini icrası
Təkliflərin qiymətləndirilməsi
Yekun danışıqların aparılması və ən yaxşı təklifin alınması
Müsabiqə üzrə qalibin müəyyən edilməsi və birbaşa rəhbər ilə razılaşdırılması
Satınalmanın nəticəsinə dair hesabat formasının hazırlanması
Müqavilənin yaradılması və imzalanmasının təşkili. Alış tələbinin (PO) yaradılması
İş prosesinin təkmilləşdirilməsi ilə əlaqədar innovativ ideyaların təqdim edilməsi
Tələb olunan təcrübə, bilik və bacarıqlar:
Təhsil - Ali təhsil
İş təcrübəsi - Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi
Dil bilikləri - Azərbaycan dili əla, Rus dili və İngilis dili yaxşı səviyyədə
Texniki biliklər - MS Office proqramlarından istifadə bacarıqları (Powerpoint, Word və Excel)
Hər hansı ERP sistemlərində iş təcrübəsi/bacarığı;
Əlavə Tələblər - Yüksək kommunikasiya və təqdim etmə bacarığı
Yetkinliklər:
Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları;
Yenilikçi və daima inkişaf etmək təşəbbüsünün olması.
Yaranan problemləri tez bir zamanda həll etmək bacarığı;
Nəzarət etmək qabiliyyəti;
İşləri yüksək səviyyədə icra etmək bacarığı;
Yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı.
Seçim mərhələləri:
CV-lərin nəzərdən keçirilməsi
Yetkinliklər/Texniki bacarıqların yoxlanmasına dair Müsahibə
Son müraciət tarixi: 17th December 2024 06:00 PM
- Elan nömrəsi: 2323290
- Baxış sayı: 5
- Yenilənmə tarixi: 2 gün əvvəl
Bənzər elanlar
450₼
Xadimə
Bakı, 26-10-2024
₼
Ofis meneceri
Bakı, 26-10-2024
₼
Məhsul sahibi
Bakı, 03-12-2024
₼
Receptionist
Bakı, 21-11-2024
₼
Senior Internal Auditor / Baş Daxili Auditor
Bakı, 19-11-2024
500₼
Operator (çağrı mərkəzi)
Bakı, 19-11-2024
₼
Daxili audit üzrə təcrübəçi
Bakı, 19-11-2024
₼
"Şabran" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi
Bakı, 11-11-2024
500₼
Ofis Meneceri
Bakı, 12-12-2024
₼
Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis
Bakı, 03-12-2024