Ofis meneceri
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Vakansiyalar Ofis menecer
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:
Şirkətin elektron poçt ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılmaq və yönləndirilmək;
Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparmaq;
Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların düzgün icra etmək;
Gələn qonaqların nəzaklətlə və peşəkarcasına qəbul etmək və qarşılamaq;
Daxil olan telefon zənglərini cavablandırmaq;
İşlə bağlı məlumatları və problemlərı rəhbərliyə çatdırmaq;
Sənədlərin surətini çıxarmaq, skan etmək və fakslamaq, həmçinin qeydlərini aparmaq;
Gündəlik və iclasları, təsərrüfat xidmətini təşkil etmək;
Təmizlik işlərini və daxili otaqların səliqəli saxlanmasını təşkil etmək;
Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizə tələblərinə riayət etmək;
Namizədə olan tələblər:
Ali təhsil;
Səlist Azərbaycan və Rus dili bilikləri;
Microsoft Office proqramları ilə yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı;
Şəxsi bacarıqlar:
Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət;
Komandada işləmək bacarığı$
Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan olmalıdır;
Təşkilatçılıq və analiz etmək bacarığı;
Qərar qəbul etmək və məsuliyyət almaq bacarığı;
Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü.
İş şəraiti
Əmək haqqı: (Namizədin bilik, bacarıq və təcrübəsinə əsasən müsahibə zamanı müəyyən olunacaq).
Xanım namizədlərə üstünlük verilir.
İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 09:00 -18:00
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən əmək müqaviləsi.
İş yeri : “Capital Construction” MMC
Ünvan: Badamdar Hotel & Recidences Bakı, M.Müşfiq küç. 1c,
Müraciət qaydası: elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “Ofis meneceri” yazıb, əlavədə CV (PDF formada) göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.
Şirkətin elektron poçt ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılmaq və yönləndirilmək;
Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatı və uçotunu aparmaq;
Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların düzgün icra etmək;
Gələn qonaqların nəzaklətlə və peşəkarcasına qəbul etmək və qarşılamaq;
Daxil olan telefon zənglərini cavablandırmaq;
İşlə bağlı məlumatları və problemlərı rəhbərliyə çatdırmaq;
Sənədlərin surətini çıxarmaq, skan etmək və fakslamaq, həmçinin qeydlərini aparmaq;
Gündəlik və iclasları, təsərrüfat xidmətini təşkil etmək;
Təmizlik işlərini və daxili otaqların səliqəli saxlanmasını təşkil etmək;
Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizə tələblərinə riayət etmək;
Namizədə olan tələblər:
Ali təhsil;
Səlist Azərbaycan və Rus dili bilikləri;
Microsoft Office proqramları ilə yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı;
Şəxsi bacarıqlar:
Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət;
Komandada işləmək bacarığı$
Məsuliyyətli, dəqiq, çalışqan olmalıdır;
Təşkilatçılıq və analiz etmək bacarığı;
Qərar qəbul etmək və məsuliyyət almaq bacarığı;
Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü.
İş şəraiti
Əmək haqqı: (Namizədin bilik, bacarıq və təcrübəsinə əsasən müsahibə zamanı müəyyən olunacaq).
Xanım namizədlərə üstünlük verilir.
İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 09:00 -18:00
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən əmək müqaviləsi.
İş yeri : “Capital Construction” MMC
Ünvan: Badamdar Hotel & Recidences Bakı, M.Müşfiq küç. 1c,
Müraciət qaydası: elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “Ofis meneceri” yazıb, əlavədə CV (PDF formada) göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.
- Elan nömrəsi: 7561435
- Baxış sayı: 30
- Yenilənmə tarixi: 3 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
600₼
Konsultant menecer
Bakı, 09-10-2024
₼
Sahibkarlarla iş və iqtisadi təhlil şöbəsinin müdiri
Bakı, 19-11-2024
₼
Ofis Meneceri
Bakı, 26-10-2024
500₼
Müştəri xidmətləri üzrə operator
Bakı, 26-10-2024
₼
Ofis meneceri
Bakı, 04-11-2024
500₼
Problemli kreditlər üzrə yığım operatoru (SOFT)
Bakı, 11-11-2024
₼
Çağrı mərkəzi operatoru
Bakı, 26-10-2024
₼
ERP specialist
Bakı, 11-11-2024
₼
Koordinator (Qeydiyyatçı)
Bakı, 20-11-2024
800₼
Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis
Bakı, 20-11-2024