Kargüzar
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:
Kargüzarlıq işinin təşkili və nəzarət edilməsi;
Sənədlərin qəbul edilməsi, qeydiyyata alınması, müvafiq struktur bölmələrə təqdim edilməsi və cavablandırılmasının təmin edilməsi;
Sənədlərin icrasına nəzarət edilməsi və müvafiq qaydada arxivləşdirilməsi;
Sənədlərinin arxivə qəbul edilməsi qruplaşdırılması və sistemləşdirilmiş formada saxlanılmasının təşkili;
Sənədlərin və məktubların düzgün formada tərtib olunması;
Kargüzarlığın aparılmasına dair hüquqi aktlarda nəzərdə tutulmuş digər vəzifələri icra edilməsi;
Etibarnamələrin qeydiyyatının aparılması;
Kuryer və poçt daşınmaları işinin təşkili (məktubların, sənədlərin və s. ofisdaxili, şəhərdaxili, şəhərxarici dövriyyəsinin təşkili);
Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.
Namizədə dair əsas tələblər:
Ali təhsil;
Kargüzarlıq üzrə azı 1 il iş təcrübəsi;
Yaş həddi: 25-35 yaş;
Kompyuter bilikləri: MS Excel, MS Word ilə işləmək bacarıqları;
Azərbaycan dili, rus və ingilis dil biliyi arzuolunandır;
Digər fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
Enerjili, pozitiv, çevik, stresə davamlı və məsuliyyətli olması;
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
İnformasiyanın təhlili və analiz etmək bacarığı;
Komandada işləmək bacarığı yüksək olmalıdır;
Əlavə məlumat:
İş yeri: Bakı şəhəri;
Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və telefon verilir;
Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən təyin olunacaq;
Tələblərə uğun namizədlər mövzu yerində “Kargüzar“ qeyd edərək öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Qeyd: Yalnız uyğun namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Kargüzarlıq işinin təşkili və nəzarət edilməsi;
Sənədlərin qəbul edilməsi, qeydiyyata alınması, müvafiq struktur bölmələrə təqdim edilməsi və cavablandırılmasının təmin edilməsi;
Sənədlərin icrasına nəzarət edilməsi və müvafiq qaydada arxivləşdirilməsi;
Sənədlərinin arxivə qəbul edilməsi qruplaşdırılması və sistemləşdirilmiş formada saxlanılmasının təşkili;
Sənədlərin və məktubların düzgün formada tərtib olunması;
Kargüzarlığın aparılmasına dair hüquqi aktlarda nəzərdə tutulmuş digər vəzifələri icra edilməsi;
Etibarnamələrin qeydiyyatının aparılması;
Kuryer və poçt daşınmaları işinin təşkili (məktubların, sənədlərin və s. ofisdaxili, şəhərdaxili, şəhərxarici dövriyyəsinin təşkili);
Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.
Namizədə dair əsas tələblər:
Ali təhsil;
Kargüzarlıq üzrə azı 1 il iş təcrübəsi;
Yaş həddi: 25-35 yaş;
Kompyuter bilikləri: MS Excel, MS Word ilə işləmək bacarıqları;
Azərbaycan dili, rus və ingilis dil biliyi arzuolunandır;
Digər fərdi keyfiyyət göstəriciləri:
Enerjili, pozitiv, çevik, stresə davamlı və məsuliyyətli olması;
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
İnformasiyanın təhlili və analiz etmək bacarığı;
Komandada işləmək bacarığı yüksək olmalıdır;
Əlavə məlumat:
İş yeri: Bakı şəhəri;
Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və telefon verilir;
Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən təyin olunacaq;
Tələblərə uğun namizədlər mövzu yerində “Kargüzar“ qeyd edərək öz CV-lərini e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Qeyd: Yalnız uyğun namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
- Elan nömrəsi: 3723865
- Baxış sayı: 30
- Yenilənmə tarixi: 3 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
₼
İdxal-icrac üzrə mütəxəssis
Bakı, 26-10-2024
₼
Müştəri Əlaqələri üzrə İşçi (Bakıxanov filialı)
Bakı, 06-11-2024
800₼
Biznes işi üzrə menecer
Bakı, 09-10-2024
₼
Risk üzrə ekspert
Bakı, 26-10-2024
700₼
Məhsul tanıtımı üzrə menecer
Bakı, 09-10-2024
₼
Security manager for Corporate center
Bakı, 19-11-2024
₼
Risklərin idarə edilməsi departamenti, Girovların qiymətləndirilməsi və nəzarəti bölməsi/mütəxəssis
Bakı, 26-10-2024
₼
Aqronomiya üzrə təcrübə proqramı
Bakı, 06-11-2024
500₼
Merçendayzer
Bakı, 06-11-2024
600₼
Tələbələrə iş təklifi
Bakı, 09-10-2024