Müştəri Əlaqələri üzrə İşçi (Bakıxanov filialı)
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət FINCA Azerbaijan
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifənin əsas öhdəlikləri hansılardır?
Yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətləri standartlarını təmin etmək;
Kredit üçün müraciət etmiş müştərilərin müraciətlərinin keyfiyyətlə və zamanında qəbulunu təmin etmək və bu müraciətləri təlimat üzrə aidiyyatı şöbələrə operativ çatdırmaq;
Kreditlərin rəsmiləşdirilməsi, sənədləşdirilməsi və müştərilərə çatdırılma kanallarını dəstəklə təmin etmək;
Təşkilatın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə filialın inzibati işlərini icra etmək və arxiv funksiyasını idarə etmək;
Tələb olunan hesabatları hazırlamaq və birbaşa menecerinə təqdim etmək;
Təşkilat tərəfindən təşkil olunmuş bütün müvafiq təlim fəaliyyətlərində və seminarlarda fəal iştirak etmək;
Filialın və Baş Ofisin digər Departamentləri/Şöbələri ilə səmərəli əməkdaşlıq qurmaq;
Digər öhdəlik və tapşırıqları keyfiyyətlə/zamanında icra etmək;
Namizəddən gözləntilərimiz:
Ali təhsil və ya Orta ixtisas (kollec) təhsili;
Müştəri Xidmətləri və Ofis işləri üzrə ən azı 6 aylıq iş təcrübəsi;
MS Office proqramlarından (MS Word, MS Excel, MS Outlook) sərbəst şəkildə istifadə etmək bacarığı;
Kreditvermə sahəsində başlanğıc səviyyədə biliklərin olması arzuolunandır;
Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmaq;
İşgüzar və aktiv olmaq;
Yüksək ünsiyyət qurma və məlumat əldə etmək bacarıqları;
Komanda ilə işləmək və detallara diqqət etmək bacarığı
Dil Bilikləri:
Səlis Azərbaycan dili bilikləri, fikirlərini şifahi və yazılı olaraq dəqiq və aydın ifadə etmək bacarıqları.
Vakansiya haqqında
Son tarix Noyabr 18, 2024
Paylaşılıb Noyabr 5, 2024
Vakansiya növü Tam ştat
Yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətləri standartlarını təmin etmək;
Kredit üçün müraciət etmiş müştərilərin müraciətlərinin keyfiyyətlə və zamanında qəbulunu təmin etmək və bu müraciətləri təlimat üzrə aidiyyatı şöbələrə operativ çatdırmaq;
Kreditlərin rəsmiləşdirilməsi, sənədləşdirilməsi və müştərilərə çatdırılma kanallarını dəstəklə təmin etmək;
Təşkilatın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə filialın inzibati işlərini icra etmək və arxiv funksiyasını idarə etmək;
Tələb olunan hesabatları hazırlamaq və birbaşa menecerinə təqdim etmək;
Təşkilat tərəfindən təşkil olunmuş bütün müvafiq təlim fəaliyyətlərində və seminarlarda fəal iştirak etmək;
Filialın və Baş Ofisin digər Departamentləri/Şöbələri ilə səmərəli əməkdaşlıq qurmaq;
Digər öhdəlik və tapşırıqları keyfiyyətlə/zamanında icra etmək;
Namizəddən gözləntilərimiz:
Ali təhsil və ya Orta ixtisas (kollec) təhsili;
Müştəri Xidmətləri və Ofis işləri üzrə ən azı 6 aylıq iş təcrübəsi;
MS Office proqramlarından (MS Word, MS Excel, MS Outlook) sərbəst şəkildə istifadə etmək bacarığı;
Kreditvermə sahəsində başlanğıc səviyyədə biliklərin olması arzuolunandır;
Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmaq;
İşgüzar və aktiv olmaq;
Yüksək ünsiyyət qurma və məlumat əldə etmək bacarıqları;
Komanda ilə işləmək və detallara diqqət etmək bacarığı
Dil Bilikləri:
Səlis Azərbaycan dili bilikləri, fikirlərini şifahi və yazılı olaraq dəqiq və aydın ifadə etmək bacarıqları.
Vakansiya haqqında
Son tarix Noyabr 18, 2024
Paylaşılıb Noyabr 5, 2024
Vakansiya növü Tam ştat
- Elan nömrəsi: 1283401
- Baxış sayı: 13
- Yenilənmə tarixi: 2 həftə əvvəl
Bənzər elanlar
800₼
Biznes işi üzrə menecer
Bakı, 09-10-2024
₼
Junior Financial Reporting Specialist
Bakı, 01-11-2024
₼
Document Control Specialist (Baku)
Bakı, 19-11-2024
800₼
Sənədlərin hazırlanması üzrə mütəxəssis
Bakı, 03-11-2024
₼
Korporativ Satış İdarəsinin Kiçik və Orta biznes şöbəsi
Bakı, 26-10-2024
₼
Data Engineer
Bakı, 01-11-2024
₼
Tikinti və ümumi alışlar üzrə Satınalma mütəxəssisi
Bakı, 04-11-2024
800₼
Hüquqşünas
Bakı, 26-10-2024
400₼
Əməliyyatçı-xəzinədar
Bakı, 07-11-2024
₼
Event Manager
Bakı, 28-10-2024