Test və Dəstək Mütəxəssisi
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Şirkət IDE Soft
- Vakansiyalar Digər
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:
Müştərilərin sorğularının qəbul olumması, yerinə yetirilməsi və tamamlanması.
Davam etməkdə olan layihələrdə dəstək və texniki tapşırıqların icrası.
Canlı və test mühitlərində texniki problemlərin araşdırılması, diaqnozu və aradan qaldırılması.
Müştərilərə vaxtında və dolğun şəkildə məlumatın bildirilməsi.
Sorğuların icrası zamanı, müəyyən olunmuş Xidmət Səviyyəsi Razılaşmalarına (Service Level Agreements) əməl oluması.
Test planlarının yazılması, icraatı, biznes tələblərinə və texniki tapşırığa uyğunluğunu yoxlamaq.
Namizədə tələblər:
Orta səviyyə (intermediate) Rus dili bacarığı.
İnformasiya və biznes idareetmə sistemləri haqda tanışlıq.
SQL biliyi (junior-intermediate).
MS Excel biliyi (intermediate).
Müştərilərdə problemlərin araşdırılması zamanı analitik və həllə yönəli düşünmə bacarığı.
Araşdırılan problemləri müvafiq çevik həll təklif etmək və sürətli düşünmə bacarığı.
Həm şirkət səviyyəsində, həm də fərdi şəkildə yüksək səviyyəli yazılı və şifahi ünsiyyət.
Komandada işləməyi bacarmaq, həvəsli və enerjili olmaq.
Üstünlük veriləcək:
ERP (Enterprise Resource Planning – Müəssisə Resurslarının Planlaşdırılması) sistemləri ilə təcrübəsi olanlara.
BİS "Biznes İntellektual Sistemləri" sistemləri ilə təcrübəsi olanlara.
Texniki sahə üzrə bakalavr dərəcəsi olan və ya hazırda bu sahə üzrə təhsil alanlara.
Test avtomatlaşdırması və əl ilə testlərdə təcrübəsi və ya biliyi olanlara.
Ümumən proqramlaşdırma və tətbiqlərin işləyişini başa düşən və ya təcrübəsi olanlara.
İş şəraiti:
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən işə alınma.
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə.
İş günləri: I-V günlər: 09:00 – 17:00; VI gün: 09:00 – 15:00.
Maraqlananlar CV formalarını e-poçt adresinə "Test & Support Specialist" başlığı ilə göndərə bilərlər.
Müştərilərin sorğularının qəbul olumması, yerinə yetirilməsi və tamamlanması.
Davam etməkdə olan layihələrdə dəstək və texniki tapşırıqların icrası.
Canlı və test mühitlərində texniki problemlərin araşdırılması, diaqnozu və aradan qaldırılması.
Müştərilərə vaxtında və dolğun şəkildə məlumatın bildirilməsi.
Sorğuların icrası zamanı, müəyyən olunmuş Xidmət Səviyyəsi Razılaşmalarına (Service Level Agreements) əməl oluması.
Test planlarının yazılması, icraatı, biznes tələblərinə və texniki tapşırığa uyğunluğunu yoxlamaq.
Namizədə tələblər:
Orta səviyyə (intermediate) Rus dili bacarığı.
İnformasiya və biznes idareetmə sistemləri haqda tanışlıq.
SQL biliyi (junior-intermediate).
MS Excel biliyi (intermediate).
Müştərilərdə problemlərin araşdırılması zamanı analitik və həllə yönəli düşünmə bacarığı.
Araşdırılan problemləri müvafiq çevik həll təklif etmək və sürətli düşünmə bacarığı.
Həm şirkət səviyyəsində, həm də fərdi şəkildə yüksək səviyyəli yazılı və şifahi ünsiyyət.
Komandada işləməyi bacarmaq, həvəsli və enerjili olmaq.
Üstünlük veriləcək:
ERP (Enterprise Resource Planning – Müəssisə Resurslarının Planlaşdırılması) sistemləri ilə təcrübəsi olanlara.
BİS "Biznes İntellektual Sistemləri" sistemləri ilə təcrübəsi olanlara.
Texniki sahə üzrə bakalavr dərəcəsi olan və ya hazırda bu sahə üzrə təhsil alanlara.
Test avtomatlaşdırması və əl ilə testlərdə təcrübəsi və ya biliyi olanlara.
Ümumən proqramlaşdırma və tətbiqlərin işləyişini başa düşən və ya təcrübəsi olanlara.
İş şəraiti:
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən işə alınma.
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə.
İş günləri: I-V günlər: 09:00 – 17:00; VI gün: 09:00 – 15:00.
Maraqlananlar CV formalarını e-poçt adresinə "Test & Support Specialist" başlığı ilə göndərə bilərlər.
- Elan nömrəsi: 2269512
- Baxış sayı: 169
- Yenilənmə tarixi: 2 ay əvvəl
Bənzər elanlar

450₼
Resepşionist
Bakı, 03-02-2025

₼
Biznes Mərkəzində Təmizlik işçisi
Bakı, 12-03-2025

700₼
Menecer xanım
Bakı, 26-02-2025

₼
Müştəri xidmətləri üzrə operator
Bakı, 24-02-2025

₼
Sədr köməkçisi (xanım)
Bakı, 28-01-2025

₼
Müştəri xidmətləri üzrə köməkçi
Bakı, 20-02-2025

450₼
Qeydiyyatçı
Bakı, 05-02-2025

900₼
Komandaya nəzarət işləri üzrə mütəxəssis
Bakı, 28-02-2025

₼
Call Center Operator
Bakı, 24-01-2025

1000₼
Müştəri meneceri (bəy)
Bakı, 21-01-2025