İnsan Resursları meneceri
Məhsulun ümumi təsviri
- Şəhər Bakı
- Çatdırılma Xeyr
- Kredit Xeyr
- Barter Xeyr
Məhsul haqqında
Vəzifə öhdəlikləri:
Əmək qanunvericiliyinə, Cəmiyyət daxili əsasnamə, prosedur, təlimat və Baş İcraçı Direktorun əmrlərinə müvafiq olaraq, işçilərin işə qəbul edilməsi, vəzifə dəyişikliyi, ezamiyyət, məzuniyyət və işdən azad olunması proseslərinə və rəsmiləşdirilməsinə nəzarət edir.
İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılmasına nəzarət edir, növbəti il üçün məzuniyyət planının tərtib edilməsini təmin edir və plana uyğun icrasına nəzarət edir.
Şöbənin perspektiv və illik planlarını işləyib hazırlayır.
İR üzrə Cəmiyyət daxili ERP (1C) sistemininin düzgün şəkildə işləməsini təmin edir.
Şirkətin fəaliyyət istiqamətinə uyğun kadr bazasını yaradır.
İşçilərin icbari və tibbi sığortası üzrə əməliyyatları həyata keçirir.
İşçi axını və səbəblərini müəyyənləşdirir, axının aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlayır və həyata keçirir.
İşəqəbul və oriyentasiya planı üzrə yeni işçilərin oriyentasiyası və sınaq müddətində izlənilməsini təmin edir.
İşçi təlim ehtiyaclarını araşdırır, müvafiq ehtiyaclar üzrə təlim proqramlarını hazırlayır və həyata keçirir.
İşçi münasibətləri üzrə yaranmış mübahisələrin həllində iştirak edir, işçi məmnuniyyətinin artırılması üzrə tədbirlər görür.
Performans qiymətləndirmə sistemini tətbiq etməklə, işçilərin mütəmadi performansını izləyir, nəticələr ilə bağlı məlumatlandırır, hədəflərin müəyyənləşdirilməsində iştirak edir.
Təşkilati mədəniyyətin qorunub saxlanmasında, təşkilati dəyərlərin bütün işçilərə ötürülməsində aktiv iştirak edir.
Aylıq, rüblük, yarımillik, illik hesabatlar hazırlayır və Baş İcraçı Direktora təqdim edir.
Bizim üçün önəmlidir:
Ali təhsilli olmalıdır (insan resurslarının idarəedilməsi, menecment və ya oxşar sahədə).
Müvafiq sahədə azı 5 il iş stajı və 2 il idarəetmə təcrübəsi olmalıdır.
Azərbaycan dilini əla səviyyədə, Rus və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilməlidir.
MS Office proqramlarından sərbəst istifadə etməlidir. (xüsusilə, Excel proqramı)
1C ERP sistemində işləyə bilməsi üstünlükdür.
Dürüstlük, məsuliyyətlilik, adaptivlik kimi xüsusiyyətlərə malik olmalıdır.
Təşkilatçılıq, problem həlletmə, analitik düşünmək və güclü ünsiyyət bacarıqları olmalıdır.
İş yeri: Abşeron rayonu, Xırdalan şəhəri, Həsən Əliyev küçəsi 38
Təminatlar:
Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
Korporativ nömrə və ya limitlə təmin edilir.
Tibbi sığorta təminatı mövcuddur.
Əmək qanunvericiliyinə, Cəmiyyət daxili əsasnamə, prosedur, təlimat və Baş İcraçı Direktorun əmrlərinə müvafiq olaraq, işçilərin işə qəbul edilməsi, vəzifə dəyişikliyi, ezamiyyət, məzuniyyət və işdən azad olunması proseslərinə və rəsmiləşdirilməsinə nəzarət edir.
İşçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılmasına nəzarət edir, növbəti il üçün məzuniyyət planının tərtib edilməsini təmin edir və plana uyğun icrasına nəzarət edir.
Şöbənin perspektiv və illik planlarını işləyib hazırlayır.
İR üzrə Cəmiyyət daxili ERP (1C) sistemininin düzgün şəkildə işləməsini təmin edir.
Şirkətin fəaliyyət istiqamətinə uyğun kadr bazasını yaradır.
İşçilərin icbari və tibbi sığortası üzrə əməliyyatları həyata keçirir.
İşçi axını və səbəblərini müəyyənləşdirir, axının aradan qaldırılması üçün tədbirlər planı hazırlayır və həyata keçirir.
İşəqəbul və oriyentasiya planı üzrə yeni işçilərin oriyentasiyası və sınaq müddətində izlənilməsini təmin edir.
İşçi təlim ehtiyaclarını araşdırır, müvafiq ehtiyaclar üzrə təlim proqramlarını hazırlayır və həyata keçirir.
İşçi münasibətləri üzrə yaranmış mübahisələrin həllində iştirak edir, işçi məmnuniyyətinin artırılması üzrə tədbirlər görür.
Performans qiymətləndirmə sistemini tətbiq etməklə, işçilərin mütəmadi performansını izləyir, nəticələr ilə bağlı məlumatlandırır, hədəflərin müəyyənləşdirilməsində iştirak edir.
Təşkilati mədəniyyətin qorunub saxlanmasında, təşkilati dəyərlərin bütün işçilərə ötürülməsində aktiv iştirak edir.
Aylıq, rüblük, yarımillik, illik hesabatlar hazırlayır və Baş İcraçı Direktora təqdim edir.
Bizim üçün önəmlidir:
Ali təhsilli olmalıdır (insan resurslarının idarəedilməsi, menecment və ya oxşar sahədə).
Müvafiq sahədə azı 5 il iş stajı və 2 il idarəetmə təcrübəsi olmalıdır.
Azərbaycan dilini əla səviyyədə, Rus və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilməlidir.
MS Office proqramlarından sərbəst istifadə etməlidir. (xüsusilə, Excel proqramı)
1C ERP sistemində işləyə bilməsi üstünlükdür.
Dürüstlük, məsuliyyətlilik, adaptivlik kimi xüsusiyyətlərə malik olmalıdır.
Təşkilatçılıq, problem həlletmə, analitik düşünmək və güclü ünsiyyət bacarıqları olmalıdır.
İş yeri: Abşeron rayonu, Xırdalan şəhəri, Həsən Əliyev küçəsi 38
Təminatlar:
Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
Korporativ nömrə və ya limitlə təmin edilir.
Tibbi sığorta təminatı mövcuddur.
- Elan nömrəsi: 2768026
- Baxış sayı: 93
- Yenilənmə tarixi: 2 ay əvvəl
Bənzər elanlar
₼
İnsan Resursları üzrə Köməkçi
Bakı, 03-12-2024
₼
İnsan resursları üzrə biznes tərəfdaşı
Bakı, 12-12-2024
₼
Əməliyyatlar şöbəsinin müdiri
Bakı, 26-11-2024
₼
İnsan Resursları İdarəsi / Təşkilatı İnkişaf Şöbəsinin Aparıcı Mütəxəssisi
Bakı, 11-11-2024
₼
HR Specialist
Bakı, 15-11-2024
₼
İşə qəbul üzrə mütəxəssis
Bakı, 02-11-2024
₼
HR asisstent
Bakı, 09-12-2024
₼
İnsan resursları üzrə rəhbər
Bakı, 12-12-2024
₼
HR Manager
Bakı, 15-11-2024
₼
İşə qəbul üzrə aparıcı mütəxəssis
Bakı, 17-12-2024